13
هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان

شیمیدر ۷۲ شهرداری گرگان ۴۳ | صدرنشین بی‌شکست پیش می‌رود

  • کد خبر : 73954
  • 19 آذر 1400 - 13:01
شیمیدر ۷۲ شهرداری گرگان ۴۳ | صدرنشین بی‌شکست پیش می‌رود
تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز از سد تیم شهرداری گرگان هم عبور کرد و بی شکست و صدرنشین باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در گروه یک برگزار شد و تیم شیمیدر قم پیروز نبرد برابر شهرداری گرگان بود.

تیم پرمهره شیمیدر با هدایت شایسته متشرعی که 7 بازی پیشین خود را با برد پشت سر گذاشته بود امروز نیز تیم برتر میدان برابر شهرداری گرگان بود و ۷۲ بر ۴۳ پیروز شد.

تیم بانوان شیمیدر در کوارترهای اول و دوم، 18 بر 7 و 17 بر 12 به برتری رسید، در کوارتر سوم 22 بر 10 برنده شد و کوارتر چهارم را نیز 15 بر 14 به سود خود پایان داد.

متشرعی، شیمیدر را با ترکیب اولیه شادی عبدالوند، یلنا نیک پالیه ویچ، آیدا گل محمدی، کاپیتان معصومه اسماعیل زاده و فائزه شهریاری به میدان فرستاد.

سرمربی شیمیدر در جریان بازی از وجود آناهیس خداوردیان گارد راس خلاق خود و نیز وانه خیچومیان، ساناز اسکندری، کیمیا یزدیان طهرانی، مهلا دیژطاهری و زمان کوتاهی نیز از نیناره زاکانی استفاده کرد.

کیمیا یزدیان طهرانی در ادامه روزهای درخشانش در شیمیدر، امروز در 17 دقیقه حضور در میدان 13 پوئن گرفت و امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

یلنا نیک پالیه ویچ بازیکن جدید شیمیدر هم در این بازی با 12 امتیاز ، 9 ریباند، 5 پاس منجر به گل و 4 توپ ربایی یکی از ارکان موفقیت شیمیدر بود.

آناهیس خداوردیان نیز با 10 امتیاز و 3 توپ ربایی (20 دقیقه بازی)، آیدا گل محمدی با 8 امتیاز، 15 ریباند، 2 توپ ربایی و 2 بلاک شات (در 30 دقیقه بازی) و معصومه اسماعیل زاده با 8 امتیاز، 12 ریباند و 2 بلاک شات (در 24 دقیقه بازی) به کار خود پایان دادند.

پیروزی امروز شیمیدر این تیم را در صدر جدول گروه یک لیگ برتر بسکتبال زنان 16 امتیازی کرد. شهرداری گرگان اما با 13 امتیاز تیم سوم جدول در پایان هفته هشتم است.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=73954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.