3
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش خبر داد

فعالیت بیش از ۱۸۰۰ مدیر ورزشی زن در کشور

  • کد خبر : 96630
  • 20 اردیبهشت 1403 - 20:43
فعالیت بیش از ۱۸۰۰ مدیر ورزشی زن در کشور
مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از فعالیت بیش از ۱۸۰۰ مدیر ورزشی زن در کشور خبر داد. 

به گزارش افرا ورزش به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی پور عصر پنج شنبه 20 اردیبهشت در همایش مدیران ورزش بانوان سراسر کشور در قم بیان کرد: خدمت مدیران محترم ورزش بانوان کشور، مسئولین جامعه الزهرا که به خوبی میزبانی کردند، مسئولین استانی و به خصوص اقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان که در طول این یکسال که در کنار ایشان مسئولیت ورزش بانوان را در وزارت ورزش و جوانان داشتم، در همه ابعاد، از ورزش بانوان به نحوه مطلوب و تمام عیار حمایت کردند.

وی ادامه داد: الحمدلله که امروز مدیران ورزش بانوان تمام استان ها با نظارت و مدیریت و سرپرستی مسئولین ورزش بانوان استان‌ها در استان قم حضور پیدا کردند و در جوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، این شب عزیز را که آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) است را جشن خواهند گرفت.

دکتر کاظمی پور در ادامه به نمایندگی از مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، از نواب رئیس فدراسیون های ورزشی که بارعظیمی از ورزش قهرمانی کشور را برعهده دارند قدردانی کرد و گفت: روز سه شنبه, مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران با حضور شایسته بانوان مدال آور که حدود ۳۵۰ ورزشکار مدال آور از جمع ۱۵۳۰ قهرمان بودندبرگزار و این افتخار آفرینان در محضر رئیس جمهور مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون توسعه ورزش بانوان با بیان اینکه موفقیت‌های ورزشی به دست آمده حاصل مدیریت و برنامه ریزی مدیران بانوی کشور معاونین ورزش بانوان ،استان ها و نواب رئیس فدراسیون های ورزشی است اظهار داشت:با افتخار اعلام می کنم امروز ورزش کشور ما بالغ بر ۱۸۳۰ مدیر ورزشی بانو که در سراسر کشور دارد که در سطوح مسئولین ورزش بانوان استان‌ها نواب رییس فدراسیون های ورزشی و نواب رئیس هیئت های ورزشی، مسئولین ورزش بانوان شهرستان‌ها، در کنار تمام مدیران ستادی وزارتخانه فعالیت می کنند.

کاظمی پور گفت: با افتخار بیان می کنم که بعد از بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و افتخاراتی که در آن رویدادها کسب شد، به فاصله ای یکماه تا چهل روز با عزم تمام عزیزان در وزارتخانه خصوصا معاونت توسعه مدیریت ومنابع، تمام اعتبارات بانوان فدراسیون های که در پاریس حضور خواهند داشت را با حمایت مقام عالی وزارت ورزش و جوانان پرداخت کردیم تا ساز و کار آماده سازی تیم‌های بانوان در شرایط بهتری برنامه ریزی شود.

وی اظهار داشت:براین اساس در آخرین اعتباراتی که از محل بیست و هفت صدم درصد جذب شد ما در استان ها توانستیم یک تحول جدی در حمایت از توسعه همگانی ورزش بر اساس اسناد بالادستی، توسعه سلامت بانوان اولویت ورزش بانوان کشور در سند تحول مردمی و قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان ایجاد کنیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در ادامه از وزیر ورزش وجوانان که نگاه ویژه ای به توسعه ورزش بانوان دارند تشکر کرد و گفت: . از همه کسانی که برای توسعه ورزش بانوان تلاش می کنند تابتوانیم پرچم پر افتخار سه رنگ جمهور اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند، قدردانی می کنم.

وی در پایان گفت: شادی امروز را به آستان مقدس حضرت معصومه(س) و اهل بیت، به روح غیور مردان و بانوان مان که آرامش امروزمان را مدیون از خودگذشتگی آنها می دانم و به روح متعالی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تمام عزیزانی که امروز در جمع ما نیستند تقدیم می کنم.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=96630
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.