3
در پایان آخرین دور لیگ زنان در تهران

دانشگاه آزاد جام لیگ رویینگ را بالای سر برد

  • کد خبر : 96636
  • 19 اردیبهشت 1403 - 9:08
دانشگاه آزاد جام لیگ رویینگ را بالای سر برد
لیگ قایقرانی رویینگ زنان با برگزاری مرحله چهارم پیگیری شد و در پایان دانشگاه آزاد به عنوان قهرمانی دست یافت و تکرو نیز نایب قهرمان شد.

به گزارش افرا ورزش به نقل از فدراسیون قایقرانی، مرحله سوم و چهارم لیگ رویینگ زنان روز سه شنبه 18 اردیبهشت در دریاچه آزادی تهران دنبال شد.

در این رقابت‌ها باشگاه‌های دانشگاه آزاد، تکرو، آمبرا، به آفرید و پتروپالایش سما رقابت کردند. در مرحله چهارم و آخر این رقابت‌ها، باشگاه‌ها در مواد مختلف به آب زدند.

در رویینگ تکنفره ۵۰۰ متر سنگین وزن بانوان مهسا جاور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۵۴.۴۸ دقیقه، سها فخری از تکرو با زمان ۱:۵۶.۸۵ دقیقه و آمیتیس دلاوری از آمبرا با زمان ۲:۰۱.۷۴ دقیقه اول تا سوم شدند.

در رویینگ تکنفره ۵۰۰ متر سبک‌وزن بانوان زینب نوروزی از دانشگاه آزاد با زمان ۲:۰۴.۶۸ دقیقه اول، ملینا خالقی از تکرو با زمان ۲:۰۸.۱۳ دقیقه دوم و مطهره مسلمی از آمبرا با زمان ۲:۱۵.۷۰ دقیقه سوم شدند.

در رویینگ دونفره ۵۰۰ متر بانوان فاطمه مجلل و کیمیا زارعی از آمبرا با زمان ۱:۴۲.۲۴ دقیقه مقام اول، زینب نوروزی و مهسا جاور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۵.۴۰ دقیقه مقام دوم و مهنا حاج‌حسینی و آوینا بخشایی از تکرو با زمان ۱:۵۱.۵۷ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

در رویینگ تکنفره ۱۰۰۰ متر سنگین‌وزن بانوان آیلین کریمی با زمان ۴:۰۰.۸۲ دقیقه، آوینا بخشایی از تکرو با زمان ۴:۱۵.۸۵ دقیقه و سارا فخری از پترو پالایش سما با زمان ۴:۲۷.۲۷ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رویینگ تکنفره ۱۰۰۰ متر سبک‌وزن بانوان ساقی ملکی از دانشگاه آزاد با زمان ۴:۰۴.۱۵ دقیقه مقام اول، کیمیا زارعی از آمبرا با زمان ۴:۱۲.۲۴ دقیقه مقام دوم و مهنا حاجی حسینی از تکرو با زمان ۴:۲۲.۸۰ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

در رویینگ چهارنفره امدادی تیم دانشگاه آزاد با ترکیب مهسا جاور، زینب نوروزی، آیلین کریمی و ساقی ملکی با زمان ۳:۳۷.۴۴ دقیقه اول شد، تکرو با ترکیب سها فخری، آوینا بخشایی، مهنا حاجی‌ حسینی و ملینا خالقی با زمان ۳:۳۹.۷۹ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و آمبرا با ترکیب فاطمه مجلل، آمیتیس دلاوری، کیمیا زارعی و مطهره مسلمی با زمان ۳:۴۳.۷۱ دقیقه جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در پایان این رقابت‌ها با برگزاری چهار مرحله رقابت دانشگاه آزاد با ۱۹۰ امتیاز قهرمان چهارمین دوره لیگ قایقرانی رویینگ زنان شد، تِکرو با ۱۴۰ امتیاز عنوان نایب‌قهرمان را به دست آورد و آمبرا با ۱۳۵ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=96636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.