17

تست کرونای اعضای تیم بسکتبال بانوان گرگان منفی شد

  • کد خبر : 51807
  • 24 آذر 1399 - 14:41
تست کرونای اعضای تیم بسکتبال بانوان گرگان منفی شد
در آستانه دو دیدار تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ برتر، تست کرونا تمام اعضای این تیم منفی اعلام شد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم بانوان شهر گرگان دو هفته قبل در هفته‌های سوم و چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور باید به مصاف تیم‌های شورای شهر و شهرداری قزوین و مولتی کافه مشهد می‌رفت که با مثبت شدن تست کرونا پنج بازیکن تیم بانوان شهر گرگان این دو دیدار لغو شد.

تیم بانوان شهر گرگان در هفته نخست با نتیجه 67 بر 58 مقابل کنکو تهران پیروز شد و در هفته دوم مقابل سپهرداد تهران با نتیجه 76 بر 73 شکست خورد و اکنون با یک برد، یک باخت و البته دو بازی کمتر در انتهای جدول 6 تیمی گروه ب قرار دارد.

نماینده گرگان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور و در هفته‌های پنجم و ششم، روزهای پنجشنبه و جمعه (27 و 28 آذر) در تهران به ترتیب به مصاف تیم‌های پالایش نفت آبادان (صدرنشین گروه) و نوشت افزار کنکو تهران خواهد رفت.

در آستانه دو دیدار تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان، تست کرونا تمام اعضای این تیم منفی شد تا نماینده گرگان مشکلی برای حضور در تهران و برگزاری دو دیدار هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان نداشته باشد.

نازنین حسینی مدیرفنی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان این خبر را تائید کرد و گفت: خوشبختانه تست کرونا تمام اعضای تیم منفی شده و برای برگزاری دو دیدار پیش رو به تهران اعزام می‌شویم.

لازم به ذکر است؛ نیلوفر مفیدی، رضوانه ملکی، مبینا خاکی، مونس علی پناه، شیما خوش آیین، سیران قادرنژاد، سارینا یوری، مرضیه تندرو، زهرا سوخته سرایی، سوگند احمدی، فائزه دهقان، حورا چراغعلی و ریحانه باقری، بازیکنان این فصل تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان هستند که هدایت آن را سروه ضرغامیان بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=51807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.