2
تیراندازی انتخابی المپیک

نجمه خدمتی به سومین المپیک می‌رسد؟

  • کد خبر : 96363
  • 16 فروردین 1403 - 19:51
نجمه خدمتی به سومین المپیک می‌رسد؟
پس از دو دوره حضور در المپیک، نجمه خدمتی برای آخرین بار این شانس را دارد که سهمیه سومین حضور در المپیک را کسب کند.

به گزارش افرا ورزش، آخرین دور از مسابقات تیراندازی انتخابی المپیک پاریس قرار است ۲۳ فروردین تا اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در ریودوژانیرو برزیل برگزار شود.

نجمه خدمتی تیرانداز پرافتخار ایران که پیش‌تر در المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو شرکت کرده، فرصت دارد تا سومین حضور متوالی در المپیک را جشن بگیرد.

برای خدمتی، رویدادهای بین‌المللی در سال گذشته مطابق انتظار پیش نرفت بااین‌حال او با رکوردهای قابل‌توجه و نمایش درخشان در رقابت‌های داخلی نشان داد که با تمرکز و خودباوری می‌تواند به المپیک برسد.

هر کشور در هر ماده می‌تواند حداکثر دو سهمیه برای المپیک پاریس کسب کند و پیش‌ازاین، شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی، تیراندازان تازه‌وارد ایران به صحنه بین‌المللی، این دو سهمیه را تصاحب کرده‌اند.

این بدان معنا است که اکنون نجمه خدمتی باید امید خود را در تفنگ سه وضعیت آزمایش کند؛ ماده‌ای که در دو المپیک گذشته، در آن سابقه حضور داشته است.

خدمتی در المپیک ریو در مواد ۱۰ متر و سه وضعیت شرکت کرد که در سه وضعیت به فینال هم رسید. او در المپیک توکیو در سه وضعیت و میکس شرکت داشت که نتوانست راهی فینال هیچ یک از دو ماده شود.

کسب سهمیه المپیک برای نجمه خدمتی، می‌تواند به منزله تداوم دوران پرافتخار او که از سال ۲۰۱۴ آغاز شد باشد و ۱۰ سال رؤیایی زندگی ورزشی او را کامل کند.

نجمه در اوج محبوبیت، به برزیل سفر کرده است؛ جایی که کسب هر نتیجه‌ای در آن، برای او به منزله تجربه‌ای تازه و الهام‌بخشی برای دختران ایران‌زمین و نسل آتی تیراندازی است.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=96363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.