8
گپی با ملی پوش جوان رویینگ

روایت کیمیا زارعی از قایق های جدید | تفاوت در حد پراید و بنز !

  • کد خبر : 77390
  • 18 بهمن 1400 - 12:47
روایت کیمیا زارعی از قایق های جدید | تفاوت در حد پراید و بنز !
کیمیا زارعی ملی پوش همدانی و جوان رویینگ ایران می گوید قایق های جدید ترخیضی رویینگ برای ملی پوشان تفاوتی در حد فرق بین پراید و بنز را تداعی می کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” اردوی آماده سازی تیم ملی رویینگ زنان در حال برگزاری است و کیمیا زارعی یکی از دختران ملی پوش حاضر در اردو است.

اردوی تیم ملی رویینگ تا ۳۰ بهمن در دریاچه آزادی تهران ادامه دارد و تیم ملی رویینگ خود را برای ماه‌های پرفشاری آماده می‌کند.

کیمیا و دختران رویینگ، تابستان آینده بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش دارند اما پیش از آن، کاپ آسیا و نیز مسابقات دانشجویان جهان، رقابتی است که احتمال حضور دخترها در آن می‌رود.

کیمیا زارعی پیش از این در مسابقات جوانان آسیا برای ایران مدال آورده است اما رویای او طلای بازی‌های آسیایی است و هانگژو می‌تواند شروعی بر تحقق این رؤیا باشد.

او خوشحال است زیرا مهمانان جدید تمرین از راه رسیده‌اند: قایق‌های تازه ترخیص شده از گمرک که اوضاع را به کلی برای آنها تغییر داده‌اند.

کیمیا می‌گوید: امروز بالاخره سوار قایق‌های جدیدمان که به تازگی از گمرک آمده، شدیم. واقعاً ذوق‌زده هستیم. تفاوت این قایق‌ها با آن چه داشتیم، مثل تفاوت بین بنز و پراید است!

او ادامه می‌دهد: تمرینات سختی را پشت سر می‌گذاریم اما احساس می‌کنم همه ما پیشرفت کرده‌ایم به ویژه خودم که پس از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو تمرین منظم نداشتم. در ۲ اردوی اخیر بدنم کاملاً برگشته و رکوردهای زمانی‌ام به نسبت گذشته، بهبود پیدا کرده است.

کیمیا زارعی رویینگ

برای یک رویینگ سوار جوان، رقابت در این رشته و حضور مداوم در اردوها یک چالش است که چاره‌ای جز مدیریت زمان، برای آن وجود ندارد.

کیمیا می‌گوید: در سال‌های گذشته که یک دانش‌آموز دبیرستانی بودم، حضور مداوم در اردو و رسیدن به تحصیل برایم یک مشکل بزرگ بود. هم تمرین می‌کردم و هم با بسته‌های کمک‌آموزشی، روزانه ۳ الی ۴ ساعت مشغول خواندن ریاضی و فیزیک و شیمی بودم!

برای کیمیا البته اوضاع پس از دانشجو شدن و البته غیرحضوری شدن تحصیل به دلیل کرونا، تغییر کرده است واو از این تغییر خوشحال است.

کیمیا عنوان می‌کند: در دو سال اخیر نفس راحتی کشیدم چون کلاس‌ها غیرحضوری است و حالا هم می‌توانم به تمرینم برسم و هم به کلاس‌هایم.

خانواده کیمیا در همدان زندگی می‌کنند اما حالا او به خاطر حضور در تیم ملی در ماه ۲ یا ۳ روز در کنار خانواده‌اش است. این زندگی تازه اوست که حالا خود را با آن هماهنگ کرده.

دختران رویینگ، الگوی مقاومت و در زمره سلحشورترین دختران ورزش ایران هستند. این را می‌توان از دست‌ها، نگاه‌ها و ماه‌هایی که در گرما و سرما برایشان سپری می‌شود فهمید.

کیمیای جوان، دختر شاد و پرانرژی تیم ملی، سرمایه رویینگ ایران است. او را تابستان آینده بر روی آب‌های چین خواهیم دید؟

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=77390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.