16
نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال

شادی عبدالوند به شیمیدر پیوست | تیم تازه وارد، بازار را جارو کرد!

  • کد خبر : 67077
  • 17 شهریور 1400 - 14:51
شادی عبدالوند به شیمیدر پیوست | تیم تازه وارد، بازار را جارو کرد!
شادی عبدالوند ستاره فصل گذشته تیم بسکتبال مهرام به شیمیدر پیوست. شیمیدر با جذب شادی عبدالوند، ضربه آخر را بر پیکره بازار نقل و انتقالات وارد کرد. لیگ، شروع نشده، تمام است؟

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ باشگاه شیمیدر قم امروز اعلام کرد شادی عبدالوند ستاره فصل گذشته مهرام را به خدمت گرفته است و حالا ترکیب شیمیدر برای قهرمانی، کامل است.

شیمیدر به لیگ بسکتبال زنان نیامد و زمانی که آمد، بازار را جارو کرد. شادی عبدالوند به تیمی می‌رود که پیش‌تر معصومه اسماعیل زاده، آناهیس خداوردیان، تینا عیساییان، کیمیا یزدیان طهرانی و فائزه شهریاری به اضافه مهلا طاهری را جذب کرده است.

عبدالوند مایل به کار کردن با مهرام و نیکا بیک لیکلی بود اما پس از انصراف سؤال برانگیز و غیرمنتظره مهرام از لیگ، مجبور شد به پیشنهاداتش فکر کند. منابع آگاه می گویند گروه بهمن پیگیر جذب او بوده اما عبدالوند شیمیدر را انتخاب کرده است.

تیم شایسته متشرعی با این مدل جذب بازیکن، عملاً لیگ را پیش از شروع، به پایان برده است و از حالا گزینه اول و اصلی قهرمانی است حتی فراتر از گروه بهمن. برای بهمن، راه مقابله با مهرام جذب چند خارجی باکیفیت است البته اگر محقق شود.

بر خلاف فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال که نامی نو، نارسینا، گروه بهمن، مهرام و پالایش نفت آبادان به همراه شهرداری قزوین سطح فنی لیگ را به یک رقابت نفس گیر و جذاب تبدیل کرده‌اند، موج انصراف‌ها از یک سو و ظهور قدرت‌های اقتصادی جدید و اجتماع ستاره‌ها در یکی دو تیم، لیگ را به رو به مسیر تازه‌ای می‌برد.

پیش بینی اولیه این است: لیگ جذاب ۱۴۰۰ تکرار نخواهد شد. منتظر بمانیم.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=67077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.