20
با تصویب هیئت مدیره

شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال زنان تیمداری می‌کند | متشرعی در راه شیمیدر

  • کد خبر : 66191
  • 03 شهریور 1400 - 12:45
شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال زنان تیمداری می‌کند | متشرعی در راه شیمیدر
باشگاه شیمیدر اعلام کرد قصد دارد در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان تیمداری کند. بدین ترتیب شیمیدر همانند مهرام و پالایش نفت آبادان، دو غول بسکتبال مردان ایران به عرصه زنان نیز ورود خواهد کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان از اوایل پاییز آغاز می‌شود و اکنون باشگاه شیمیدر اعلام کرده است که قصد دارد در این مسابقات شرکت داشته باشد.

شیمیدر که در سال‌های اخیر یکی از تیم‌های قدرتمند و صاحب نام لیگ برتر مردان بوده و هزینه قابل توجهی نیز در این بخش داشته است اکنون بر اساس تصویب هیئت مدیره خود می‌خواهد وارد لیگ برتر بسکتبال بانوان شود.

باشگاه شیمیدر این تصمیم را در خروجی رسمی خود، علنی کرده است. موضوع دیگر در مورد شیمیدر این است که با توجه به تعامل این باشگاه با استان قم، قرار است شیمیدری ها یک تیم بومی از دختران بسکتبالیست قم در لیگ یک یا دو کشور نیز داشته باشند.

در مورد این که شیمیدر در لیگ برتر ۱۴۰۰ با کدام مربی و بازیکنان روانه کارزار رقابت با بزرگان می‌شود اطلاعاتی منتشر نشده است اما شیمیدر اگر بخواهد رقابتی نزدیک با مدعیان داشته باشد زمان زیادی برای جذب مهره‌های اثربخش ندارد.

منابع آگاه می‌گویند شیمیدر در حال تعامل با شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال و سرمربی فصل گذشته پالایش نفت آبادان برای حضور اوست. متشرعی امسال در آبادان حضور ندارد و در صورت توافق، یک تیم کامل برای شیمیدر می‌سازد و جایگاهش در تیم ملی به جذب بازیکنان کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=66191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.