13
عجیب و باورنکردنی درباره باشگاه سپاهان

راضیه جانباز: ۴۰ درصد قراردادم را کسر کردند چون پرسپولیسی بودم

  • کد خبر : 62624
  • 12 تیر 1400 - 17:30
راضیه جانباز: ۴۰ درصد قراردادم را کسر کردند چون پرسپولیسی بودم
راضیه جانباز ملی‌پوش هندبال و عضو تیم سپاهان اصفهان فاش کرد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۴۰ درصد قرارداد او را به دلیل این که هوادار پرسپولیس بوده کسر کرده است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ راضیه جانباز بازیکن ارزشمند تیم ملی هندبال زنان و باشگاه سپاهان گفت که سپاهان ۴۰ درصد قرارداد فصل اخیرش در لیگ برتر هندبال بانوان را به دلیل این که عنوان کرده که پرسپولیسی است کسر کرده است.

این اتفاق عجیب پس از آن رخ داد که راضیه جانباز سال گذشته در یک مصاحبه، زمانی که مجری از او پرسیده بود استقلالی است یا پرسپولیسی؛ گفت که هوادار پرسپولیس است.

جانباز امروز در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران گفت: با همه بازیکنان تیم هندبال سپاهان، تسویه حساب کرده‌اند به جز من. زمانی که پیگیر آن شدم گفتند که به دستور مدیران، ۴۰ درصد باقی مانده قراردادم پرداخت نشده است. گفته اند با آن بازیکن، تسویه حساب نشود.

ملی‌پوش هندبال گفت: این موضوع را پیگیری کردم اما جوابی به من ندادند و پولم را هم پرداخت نکرده‌اند. از این اتفاق، بیشتر از این که متأسف باشم شگفت زده‌ام. مگر می‌شود چنین اتفاقی در سپاهان رخ دهد و چنین تفکری بر یک باشگاه حاکم باشد.

بازیکن کرمانی سابق تیم‌های اشتادسازه و نفت و گاز گچساران عنوان کرد: در فصلی که با سپاهان بودم با تمام وجود برای این تیم بازی کردم. بیشترین آمار گلزنی را داشتم و امروز به خاطر چنین موضوع مضحکی، ۴۰ درصد از پول من را نمی‌دهند.

نکته عجیب‌تر در این زمینه، این است که راضیه جانباز به شدت از سوی پیج های منتسب به هواداران سپاهان مورد توهین قرار گرفته است: “زیر یکی از پست‌هایم ۳ هزار کامنت فحش دارم. جرم من چیست؟ آیا جز این است که یک فصل با تمام وجود برای سپاهان زحمت کشیده‌ام؟”

حمله هواداران منتسب به سپاهان اصفهان به راضیه جانباز با وجود این صورت می‌گیرد که در صفحه شخصی او همچنان تصاویری با پیراهن سپاهان وجود دارد و در قسمت معرفی‌اش نیز، باشگاهش را سپاهان معرفی کرده است.

این برای نخستین بار نیست که حساسیت به نام پرسپولیس در تیم‌های زنان باشگاه اصفهانی سپاهان دردسرساز می‌شود. ۲ سال قبل زمانی که یک بازیکن در تیم فوتبال زنان این باشگاه در صفحه شخصی‌اش از علاقه به پرسپولیس سخن گفته بود با واکنش تند و قهرآمیز باشگاهش روبرو شد به طوری که مجبور شد حرفش را پس بگیرد.

نمی‌خواستم بمانم، جو درست کردند که سپاهان او را نمی‌خواهد

راضیه جانباز به موضوع جالبی اشاره کرده و گفته است: قرارداد من با سپاهان یک ساله بود و قصد داشتم از سپاهان جدا شوم زیرا کارم در تهران بود و نمی‌توانستم بیش از این در اصفهان بمانم و کادر فنی تیم هم از این تصمیم مطلع بودند.

او ادامه داد: حالا تعدادی از صفحات و اشخاص منتسب به باشگاه سپاهان جوی راه انداخته‌اند که چون من پرسپولیس را دوست دارم، باشگاه با وجود علاقه من برای تمدید، تصمیم گرفته قراردادم را تمدید نکند.

جانباز در پایان تاکید کرد: این موضوع مضحک است. سپاهان باشگاه بزرگی است اما من اصلاً قصد ادامه در اصفهان را نداشتم و امروز بعضی افراد قضیه را وارونه جلوه می‌دهند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=62624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. در واقع باشگاه سپاهان اونقدر بزرگ هست که بدونه چه میکنه و موضوع اصلی رفتار غیر حرفه‌‌ای این خانم هست و علاقه‌ی هیچ شخصی مقبوح نیست اما ابرازو زمان ابراز اون خیلی مهمه. ایشون با وجود اینکه بازیکن تیم سپاهان بودن و بابت بازی حقوق دریافت کردن و نسبت به حساسیت و حتی تذکر باشگاه نسبت به این رفتارهای بچه‌گانه اگاه بودند مجدد همون کارزشت رو تکرار کردند و این‌بار استوری از علایق شخصی خودشون گذاشتن و الان دارن انکار میکنن و حرف از مصاحبه‌ی قبلی زدند. شاید ایشون معنی حرفه‌ای‌گری رو یادنگرفتن و فقط دنبال جذب مخاطب داخل مجازی باشن ولی حتی دروغ گفتن ایشون هم مشخص میکنه مشکل کار کجا هست. خاطر نشان میشم که خیلی از بازیکنا به تیمای دیگه علاقه‌مندن و در خدمت باشگاهن و راضی منتهی هوچیگری فقط به هوادارها ختم نمیشه و گاهی بازیکنان خصوصا خانم جانباز به اون دچارن.

  2. 🔻در مقابل فهمیدن مقاومت نکن….
    خانم راضیه جانباز :
    کسی که در مقابل فهمیدن و درک کردن مقاوت میکند جز خودت که ان هم دلیلش کاملا مشخص است برای جذب فالور بود و بس .
    شما اینقدر درک و فهمش برایتان سخت است که اصلا بحث ما #هواداران سپاهان « #علاقه » شما از تیم رقیب فوتبالی سپاهان #نیست بلکه حرف هواداران باشگاه سپاهان این است که چرا بازیکنی که خود را یک سلبرتی ورزشی میداند اینقدر فرهنگ #اخلاق_حرفه_ای را رعایت نمیکند آن هم در صورتی که در باشگاهی قرار داد رسمی دارید و این باشگاه در رشته فوتبال با همین #لباس رغیب تیم دلخواه شما است حمایت و علاقه #شخصی خودتون را ابراز میکنید که موجب مکدر خاطر کردن هزاران هوادار باشگاهی که در آن بازی میکنید میشید!!؟
    یعنی اینکه در لباس سپاهان باشید و مسائل اخلاق حرفه ای را رعایت کنید تا این حد برای شما #درکش سخت است !!!؟
    قطعا بازیکنان غیر بومی دیگری نیز همچون خانم #نیوشا_مرادبخش را میتوان نام برد که هوادار #استقلال است اما ایشان ضمن #رعایت_اخلاق_حرفه‌ای و احترام به هواداران باشگاه سپاهان هیچگونه حواشی از خودشان نشان ندادند و بدون حاشیه سازی و بی احترامی به هواداران سپاهان خیلی خوب نشان دادند که #الگوی_مناسب برای بازیکنان ی هستند که مثل شما شما طرفدار دیگر تیمهای رقیب سپاهان هستند که میتوان نام برد اما بسیار متفاوت با شما رفتار کردند.
    خانم پرحاشیه « راضیه جانباز» پس بجای #فرار_به_جلو کردن کمی #اخلاق_حرفه_ای را رعایت کنید.
    بحث ما اصلا علاقه مندی شما به تیم #پیروزی نیست ؛ بلکه ابراز بیان آن وقتی هنوز نام باشگاه سپاهان را در #صفحه_اینستاگرام خود زدید اینگونه با رعایت نکردن اخلاق حرفه ای به باشگاه وهواداران سپاهان بی احترامی میکنید.
    #پ.ن : این شما نبودید که تمایل نداشتید با سپاهان تمدید کنید بلکه با دستور مستقیم جناب ساکت بود که باشما قطع همکاری کنند.
    🔻 برای جذب فالور حاضرید دست به هرگونه حاشیه سازی بشید.
    #راضیه_جانباز #بازیکن_پرحاشیه #هندبال_بانوان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.