13

برگزاری هفته دوازدهم لیگ هندبال بانوان تنها با یک مسابقه!

  • کد خبر : 41204
  • 10 بهمن 1398 - 13:35
برگزاری هفته دوازدهم لیگ هندبال بانوان تنها با یک مسابقه!

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۱۱ بهمن با انجام فقط یک دیدار برگزار می‌شود. یک بازی به دلیل عدم حضور میهمان و یک بازی به درخواست میزبان لغو شده است.

آی دبلیو اسپورتس – برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان از سوی روابط عمومی این فدراسیون اعلام و قرار شد فردا جمعه ۱۱ بهمن ماه هفته پنجم دور برگشت این بازی‌ها با پیگیری سه دیدار به پایان برسد.

در کازرون قرار بود شهید شاملی این شهر از فولاد مبارکه سپاهان پذیرایی کند اما با توجه به اتفاقات اخیر در سانحه تصادف اتوبوس شیراز به تهران و مصدومیت برای سرمربی تیم شهید شاملی؛ خدیجه قانع که از مسافران اتوبوس بود این بازی برگزار نخواهد شد.

دیگر بازی هفته که قرار است بین تیم‌های اشتاد سازه صدرنشین و نفت وگاز قعر نشین برگزار شود با توجه به منتفی شدن سفر گچسارانی ها به مشهد این بازی هم برگزار نخواهد شد و شنیده‌ها حاکی از این است نفتی‌ها نیز قصد کناره گیری و انصراف از لیگ برتر در این فصل را دارند.

نفتی‌ها تاکنون موفق به کسب امتیاز در لیگ پانزدهم نشدند آنها از چهار بازی نیم فصل دوم نتایج زیر را به دست آوردند: هفته گذشته در خانه مغلوب ذوب آهن شدند، هفته دهم به قرعه استراحت برخوردند، هفته نهم به کیش سفر نکردند و هفته هشتم نیز در خانه مغلوب تاسیسات دریایی تهران شدند.

حالا باید دید آیا نفت وگاز گچساران که از تیم‌های باریشه و قدمت هندبال بانوان است انصراف خواهد داد یا خیر این دو هفته پایانی فصل را در لیگ برتر خواهد ماند؟ تصمیمی که تفاوتی برای این تیم از نظر نتیجه ندارد و گچساران به دسته پایین‌تر خواهد رفت.

تاسیسات هم استراحت می‌کند

تیم تاسیسات دریایی تهران نیز با توجه به انصراف رسمی ارشیا شید طرقبه شاندیز نماینده استان خراسان رضوی در نیم فصل دوم از حضور در لیگ پانزدهم، این هفته به میدان نمی‌رود و شاگردان مهسا متعمدی هم مانند سایر تیم‌ها هفته دوازدهم را استراحت خواهند داشت.

تنها بازی هفته دوازدهم در اصفهان بین ذوب اهن و کیش ایر در سالن ملت اصفهان برگزار می‌شود و شاگردان اعظم قینانی از ساعت ۱۱ صبح پذیرای شاگردان سحر فرجی هستند که قضاوت این بازی برعهده فرزانه رحیمی و هانیه طهمورثی است.

سهیلا عسگرزاده به عنوان ناظری داوری از سوی فدراسیون انتخاب شده است. حالا باید منتظر ماند که لیگ هندبال بانوان در دو هفته پایانی چطور به پایان می‌رسد و تیم‌ها برای دو بازی باقی مانده چه برنامه‌های خواهند داشت.

نویسنده: صمد خزایی

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=41204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.