19

اسرا زندی : کیش ایر از هندبالیست های نوجوان تشکیل شده است

  • کد خبر : 32441
  • 19 آبان 1398 - 15:31
اسرا زندی : کیش ایر از هندبالیست های نوجوان تشکیل شده است

اسرا زندی بازیکن کردستانی تیم کیش ایر پس از پیروزی بزرگ تیمش برابر تاسیسات دریایی تهران در هفته سوم لیگ برتر هندبال مدعی شد کیش ایر بخشی از آینده هندبال ایران خواهد بود و بخش اعظم این تیم از بازیکنان نوجوان تشکیل شده است.

اسرا زندی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره پیروزی شگفت انگیز تیم کیش ایر در هفته سوم لیگ برتر هندبال برابر تیم مدعی تاسیسات دریایی تهران اظهار داشت: کیش ایر در بازی با تاسیسات از همان دقیقه اول جنگنده کار را شروع کرد و بازی پایاپای و نزدیک پیش رفت. پیروزی را باور داشتیم و به نتیجه ای که مستحق آن بودیم رسیدیم.

او افزود: با برنامه ریزی سر مربی که طی هفته پیش از بازی در نمرین به اجرا در آورده بودیم و آنالیزی که از تیم حریف داشتیم به موفقیت نزدیک شدیم. به شکست فکر نمی کردیم و می خواستیم نشان دهیم که تا چه اندازه توانایی داریم. پیروزی خواست ما بود و برای خواسته خود زحمت کشیدیم. امیدوارم این پیروزی سرآغازی بر پیروزی های آینده کیش ایر باشد.

بازیکن ارزشمند کیش ایر گفت: تيم كيش از بازیکنان نوجوان تشكيل شده و این بازیکنان، نفرات آینده دار هندبال ایران و کیش ایر بخشی از آینده هندبال ایران خواهد بود. کیش ایر هفته به هفته به تیم باکیفیت تری تبدیل می شود.

زندی درباره پیوستنش به کیش ایر نیز عنوان کرد: به لطف خدا امسال با صحبت هایی كه انجام شد توانستم به کیش ایر ملحق شوم و برای موفقیت در این تیم انگیزه دارم.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=32441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.