19

قایقرانی اسلالوم قهرمانی جهان | نیروانا اسدبیگی و رکسانا رازقیان در دور دوم متوقف شدند

  • کد خبر : 29629
  • 06 مهر 1398 - 10:24
قایقرانی اسلالوم قهرمانی جهان | نیروانا اسدبیگی و رکسانا رازقیان در دور دوم متوقف شدند

در مسابقات قایقرانی اسلالوم قهرمانی جهان و انتخابی المپیک در اسپانیا، دختران قایقران ایران نتوانستند به مرحله نیمه نهایی برسند. نیروانا اسدبیگی در کانو و رکسانا رازقیان در کایاک در دور دوم متوقف شدند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ رقابت‌های قایقرانی اسلالوم قهرمانی جهان و انتخابی المپیک در شهر لاسه‌ئو اسپانیا برگزار شد و از ایران، نیروانا اسدبیگی و رکسانا رازقیان، در این رقابت‌ها پارو زدند.

در این رقابت که بیش از ٢٠٠ قایقران از ٢٣ کشور جهان در دو بخش کایاک و کانو در آن حضور داشتند نیروانا اسدبیگی دختر جوان قایقران ایران در بخش کانو که در مسابقات المپیک جوانان آرژانتین نیز برای ایران مسابقه داده بود در دور دوم از جدول مسابقات کنار رفت.

نیروانا در دور اول با زمان ۳۶۰.۲۷ ثانیه در جایگاه ۶۹ قرار گرفت و در دور دوم یا شانس مجدد با ثبت رکورد ۴۵۸.۱۶ ثانیه رتبه ۴۸ را به‌دست آورد و بدین ترتیب از راه یابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند. ۲۰ قایقران در دور اول و ۱۰ قایقران در دور دوم جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند.

دیگر نماینده ایران در لاسه ئو، رکسانا رازقیان در بخش کایاک بود که در دور اول با زمان ۱۴۵.۱۳ ثانیه رتبه ۶۰ را به خود اختصاص داد و سپس در دور دوم یا شانس مجدد با ثبت رکورد ۱۷۶.۹۱ ثانیه در رده ۵۲ ایستاد و او نیز همانند نیروانا اسدبیگی در این مرحله به کار خود خاتمه داد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=29629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.