21

هندبال جام ستاره ساز آتریسا | تربیت بدنی اسلامشهر قهرمان شد

  • کد خبر : 21759
  • 06 خرداد 1398 - 14:37
هندبال جام ستاره ساز آتریسا | تربیت بدنی اسلامشهر قهرمان شد

مسابقات هندبال بانوان جام ستاره ساز آتریسا با قهرمانی تیم تربیت بدنی اسلامشهر به پایان رسید. این رقابت‌ها با محوریت بخش خصوصی برگزار شد و ۲۰ تیم هندبال از استان تهران را گرد هم آورد. فعالیتی که هندبال ایران در تمام استان‌ها به آن نیاز دارد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – مسابقات هندبال جام ستاره ساز آتریسا در بخش بانوان به همت باشگاه آتریسا در تالار هندبال تهران برگزار شد و حضور ۲۰ تیم در این مسابقات شور و گرمای جدیدی به هندبال تهران بخشید.

در پایان این مسابقات تیم تربیت بدنی اسلامشهر به مقام نخست رسید، دانشگاه علوم و تحقیقات در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم‌های هدف و شاهین سوم و چهارم شدند.

کیمیا خانی بازیکن شاهین با ۳۳ گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را به دست آورد و فاطمه ترکمن بازیکن تیم تربیت بدنی اسلامشهر به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

همچنین بهاره ظهری از تیم دانشگاه علوم و تحقیقات به عنوان بهترین دروازه بان، مژگان ملکی از تیم تربیت بدنی اسلامشهر به عنوان بهترین گوش چپ، مارال خلج از آریا به عنوان بهترین بغل چپ، عسل نیک پور از هدف بهترین پخش، زهرا قاسمی از تیم امام رضا (الف) بهترین بغل راست، نگین بابازاده از هدف بهترین گوش راست و نفسیه عقیلی از تیم دانشگاه علوم و تحقیقات بهترین خط زن این مسابقات انتخاب شدند.

سرپرستی مسابقات هندبال جام ستاره ساز آتریسا بر عهده مطهره نجد سمیعی و مدیر ورزشی مجموعه کلینیک‌های آتریسا، متین نجد سمیعی بود.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=21759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.