15

برزگر: انصراف تیم‌ها به منزله کاهش کیفیت لیگ است

  • کد خبر : 9573
  • 02 شهریور 1397 - 19:54
برزگر: انصراف تیم‌ها به منزله کاهش کیفیت لیگ است

نجمه برزگر درخصوص انصراف تیم ها و مشکلات مالی که گریبان گیر ورزش بانوان است گفت: کاهش تعداد تیم های لیگ برتر به منزل افت کیفت آن است که بیشترین ضرر را تیم ملی می‌بیند.

نجمه برزگر بعد از پیروزی شاگردانش مقابل دریژنو فرخ شهر در گفت‌و گو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” گفت: امروز بازی با کیفیتی را از هر دو تیم شاهد بودیم هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند دریژنو تیم باانگیزه و جوانی است که بازی خوبی را به نمایش می‌گذارد.

او با اشاره به اشتباهات بازیکنانش در ابتدای بازی بیان کرد: در نیمه نخست روی اشتباهات خودمان گل دریافت کردیم اما به مرور زمان سعی کردیم اشتباهات را برطرف کنیم و خدا روشکر بازی را باپیروزی پشت سرگذاشتیم.

سرمربی تیم پارس‌آرا شیراز درخصوص مشکلات به وجود آمده برای تیم های لیگ برتری تصریح کرد: متاسفانه نبود اسپانسر باعث شده بعضی تیم ها از حضور در لیگ برتر انصراف دهند این سبب می‌شود به مرور زمان سطح لیگ برتر فوتسال بشدت افت کند که این اتفاق خوبی نیست وقطعا این آسیب روی تیم ملی هم اثر منفی خواهد داشت.

برزگر خاطرنشان کرد: اگر مسئولین بتوانند از فوتسال بانوان حمایت کنند تا دیده شوند مشکل جذب اسپانسر تاحدودی حل شود،پوشش وسیع‌تر رسانه ها از مهم‌ترین راه های افزایش تعداد حامیان است با وجود تنها چند تماشگر در سالن کاری از پیش نمی‌بریم.

وی از مشکلات تیم پارس‌آرا گفت و افزود: تیم ما هم مشکلاتی از این قبیل دارد اما تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم که این مشکلات تاثیر منفی برعملکرد ما نگذارد وبه مرور زمان بهتر شویم ما قهرمان لیگ هستیم و تیم هایی که در لیگ یک وجو دارند بسیار قدرتمند هستند وشایستگی حضور در لیگ برتر را دارند که اگر مشکل اسپانسر نداشتند حضور آنها در لیگ برتر به جذابیت لیگ می‌افزاید.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=9573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.