9
لژیونر جدید فوتبال ایران

هاجر دباغی به گوکولام کرالا هند پیوست

  • کد خبر : 93728
  • 01 مهر 1402 - 15:17
هاجر دباغی به گوکولام کرالا هند پیوست
ملی‌پوش ارزشمند فوتبال زنان، هاجر دباغی پس از ۶ فصل حضور در سپاهان، این باشگاه را به مقصد گوکولام کرالا هند ترک کرد.

به گزارش افرا ورزش هاجر دباغی، بازیکن درخشان باشگاه سپاهان، پس از ۶ فصل حضور در اصفهان، فصل آینده در گوکولام کرالا و لیگ فوتبال زنان هند توپ خواهد زد.

دباغی مهره مهمی برای سپاهان در سال‌های گذشته به شمار می‌رفت‌. او در ۶ فصل حضور خود در میان طلایی‌پوشان موفق شد در ۱۱۲ بازی، ۱۲۵ گل به ثمر رساند. با این حال موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و در فصل گذشته توانست با سپاهان در جایگاه دوم لیگ بایستد.

گوكولام كرالا هند در جام باشگاه هاى زنان آسيا حضور دارد و بايد در گروه A، با تيم‌هاى اوراواردز ژاپن، هوليان چين‌تايپه و بانكوک اف سى ديدار كند. همچنین ایران در گروه B مسابقات هم نماینده‌ای دارد؛ جایی که خاتون بم به مصاف ۳ رقیب خود می‌رود.

لیگ هند که به زودی محل رقابت ستاره ملی‌پوش ایران خواهد شد، از ۸ تیم حرفه‌ای تشکیل شده است‌. این لیگ در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و گوکولام کرالا نیز قهرمان فصل گذشته این لیگ است و با ۳ عنوان قهرمانی رکورددار این تورنمنت نیز هست.

نکته مهم این مسابقات، پخش زنده آن است؛ موردی که سال‌هاست علی‌رغم درخواست جامعه فوتبال ایران، در لیگ برتر زنان وجود ندارد. همین مورد هم دیده شدن بازیکنان شاغل در لیگ داخلی، و مطرح شدن بیشتر آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است‌.

برای ارزیابی عملکرد دباغی در تیم جدید خود باید تا آبان ماه صبر کرد. جایی که او همراه با گوکولام کرالا در مسابقات آسیایی حاضر می‌شود. پس از آن نیز به رقابت در لیگ برتر فوتبال هند خواهد پرداخت. او امیدوار است بتواند عملکرد درخشان خود در سپاهان و تیم ملی را در هند نیز تکرار کند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=93728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.