4
تورنمنت هاکی روی یخ یونیون العین

پیروزی آیس باکس بر نماینده فیلیپین در نخستین گام

  • کد خبر : 93424
  • 14 شهریور 1402 - 19:23
پیروزی آیس باکس بر نماینده فیلیپین در نخستین گام
تیم هاکی روی یخ آیس باکس ایرانمال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت یونیون العین امارات امروز مقتدرانه از سد حریف فیلیپینی خود عبور کرد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات چندجانبه هاکی روی یخ العین در امارات از امروز سه شنبه ۱۴ شهریور آغاز شد و تیم آیس باکس ایران برابر ایگلز فیلیپین به پیروزی رسید.

در این مسابقه، تیم آیس باکس ایران که با ترکیبی از بازیکنان ملی‌پوش و نفرات جوان و کم‌تجربه تر، وارد این رقابت شده ۷ بر ۲ ایگلز فیلیپین را شکست داد.

در وقت اول، فاطمه اسماعیلی در دقیقه ۶ روی پاس الهام مدیر دهقان گل اول را به ثمر رساند و در دقیقه ۱۳، الهام این بار در نقش گلزن ظاهر شد و پاس فاطمه اسماعیلی را به گل تبدیل کرد تا به نوعی با او بی‌حساب شود.

الهام مدیر دهقان در آخرین دقیقه وقت اول، گل دوم خود و سوم تیم آیس باکس را به ثمر رساند تا در وقت نخست، رقابت دو تیم با برتری ۳ بر ۲ نماینده ایران پایان یابد.

در وقت دوم مسابقه، با وجود تلاش دو تیم، گلی به ثمر نرسید اما در وقت سوم، دختران آیس باکس چهار بار دیگر دروازه حریف مکزیکی را گشودند.

فاطمه اسماعیلی و نگار خرم در وقت سوم، دبل کردند تا اسماعیلی با تکمیل هت تریک خود روز موفق خود را بسازد. هستی سوری ۲ پاس گل در این بخش از مسابقه به ثبت رساند.

تیم آیس باکس در ادامه این مسابقات روز چهارشنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۷:۳۰ با تیم پنترز مکزیک و پنجشنبه ۱۶ شهریور از ساعت ۱۷:۳۰ با تیم شاهین امارات روبرو خواهد شد و روزهای ۱۷ و 18 شهریور در رده بندی یا فینال حضور خواهد داشت.

هدایت تیم آیس باکس ایرانمال در تورنمنت العین را اعظم سنایی بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=93424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.