6
مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو

رستمیان در یک قدمی مدال متوقف شد

  • کد خبر : 92978
  • 29 مرداد 1402 - 15:15
رستمیان در یک قدمی مدال متوقف شد
در ادامه مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو، هانیه رستمیان المپین تپانچه ایران در یک قدمی مدال متوقف شد و به مقام چهارم رسید.

به گزارش پایگاه خبری افرا ورزش،  هانیه رستمیان نماینده تیراندازی تپانچه ایران امروز در ادامه مسابقات قهرمانی جهان در جمهوری آذربایجان در 25 متر رقابت کرد.

هانیه توانست در مسابقات مقدماتی با کسب ۲۹۴ امتیاز  به عنوان نفر سوم راهی فینال شود اما در فینال نتوانست صاحب مدال شود و به مقام چهارمی جهان بسنده کرد.

دورین ونکمپ VENNEKAMP Doreen، تیرانداز آلمانی قهرمان جهان شد و اولنا کوستوویچ KOSTEVYCH Olena از اوکراین و آگاته راسمانه RASMANE Agate از لاتویا مدال های نقره و برنز را کسب کردند.

او در این رقابت بالاتر از همه رقبای آسیایی‌اش قرار گرفت. نتیجه‌ای که می‌تواند او را به کسب مدال از بازی‌های آسیایی هانگژو که چند هفته دیگر در خاک چین برگزار می‌شود امیدوار کند.

هانیه رستمیان سال گذشته در این رشته توانسته بود اولین سهمیه المپیک پاریس را برای کاروان ایران کسب کند.

همچنین گلنوش سبقت الهی و زینب طوماری دیگر نمایندگان کشورمان، به ترتیب در رده های شصت و ششم و هشتاد و یکم جهان قرار گرفتند.

مسابقات قهرمانی جهان با حضور بیش از ۱۰۲ کشور و ۱۲۰۰ ورزشکار  در شهر باکو آذربایجان در حال برگزاری است. این مسابقات تا سوم شهریورماه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=92978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.