9
مرحله اول مسابقات آزاد تفنگ

لبخند قهرمانی روی لب نجمه خدمتی و المپیکی‌ها

  • کد خبر : 91408
  • 04 خرداد 1402 - 20:37
لبخند قهرمانی روی لب نجمه خدمتی و المپیکی‌ها
نخستین مرحله از مسابقات تیراندازی آزاد تفنگ زنان در سال ۱۴۰۲ را نجمه خدمتی به کام خود پایان برد. در میان سه نفر اول، سه المپیکی حضور داشتند.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات تیراندازی آزاد تفنگ زنان در سال ۱۴۰۲ با برگزاری نخستین مرحله در سالن ۷۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران گشایش یافت.

در این مسابقات که پنج‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد نجمه خدمتی تیرانداز خوشنام ایران به مقام نخست رسید و از دو حریف المپیکی خود پیشی گرفت.

فاطمه کرم زاده از تیم خوزستان و آرمینا صادقیان از تیم ایلام دوم و سوم شدند. همچنین الهه احمدی تیرانداز کهنه‌کار المپیکی و آیسان منصور، شرمینه چهل امیرانی، حسنا توتونچی و نسا پاریاب در رده‌های چهارم تا هشتم ایستادند.

ثبات حضور در جمع بهترین‌ها، اتفاقی نیست. این دلیلی برای احترام به نجمه خدمتی و همتایانش است که با وجود بالاگرفتن رقابت برای بهترین بودن در سال‌های اخیر، همچنان در اوج باقی‌مانده‌اند.

البته که برای نجمه خدمتی، یک مدال خوش‌رنگ برون‌مرزی می‌تواند شادی‌آور باشد. او امیدوارانه به ماه‌های آینده و بازی‌های آسیایی نگاه می‌کند، رویدادی که ۹ سال پیش زندگی او را برای همیشه تغییر داد.

به مسابقات آزاد برگردیم. رقابت تنها مختص بزرگسالان نبود. در رده‌های جوانان و نوجوانان نیز قهرمانی به یلدا سلیمانی و آیلین علیپور، تفنگ‌داران تهران رسید. تیراندازانی که با امید به جایگاه فعلی بزرگان نگاه می‌کنند.

غروب ملی‌پوشان امروز که فرا برسد، پرچم باید به دست یلدا و آیلین و فاطمه کبیری و دیگران سپرده شود، چنان که آرمینا و فاطمه کرم زاده و نجمه خدمتی پرچم را از دست لیدا فریمان، الهام هاشمی و راحله خیرالله زاده گرفته بودند.

برترین‌های تفنگ بزرگسالان

۱- نجمه خدمتی از خراسان جنوبی
۲- فاطمه کرم‌زاده از خوزستان
۳- آرمینا صادقیان از ایلام

برترین‌های تفنگ جوانان

۱- یلدا سلیمانی از تهران
۲- فاطمه کبیری از تهران
۳- مهنا سیدپور از مازندران

برترین‌های تفنگ نوجوانان

۱- آیلین علیپور از تهران
۲- السا عسگرزاده از آذربایجان غربی
۳- ریحانه سلیمانی از تهران

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=91408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.