7
گفتگوی کاپیتان هاکی روی یخ ایران با  افرا ورزش

سنایی : بازی با تایلند؟ اهل مبارزه ایم، نه کوتاه آمدن

  • کد خبر : 90855
  • 17 اردیبهشت 1402 - 9:05
سنایی : بازی با تایلند؟ اهل مبارزه ایم، نه کوتاه آمدن
اعظم سنایی کاپیتان ایران در آستانه فینال هاکی روی یخ زنان آسیا می‌گوید که ایران در این نبرد دشوار کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران امروز برای کسب مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا برابر تایلند به میدان می‌رود.

ایران روز شنبه در دیدار نیمه‌نهایی سه بر صفر از سد سنگاپور گذشت و اعظم سنایی مربی – بازیکن تیم ملی عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را به دست آورد.

او که زننده گل دوم ایران برابر سنگاپور بود به افرا ورزش گفت: تا به اینجا دشوارترین بازی ما در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی برابر سنگاپور بود. آنها تیمی باتجربه بودند و برابر این تیم با قدرت و اعتماد به نفس، ظاهر شدیم.

سنایی می‌گوید: سنگاپور تنها به تایلند باخته بود. خوشحالم که از پس آن‌ها برآمدیم و حالا در فینال حضور داریم و این برای همه ما رویایی و فوق‌العاده است.

سنایی درباره گل‌زنی برابر سنگاپور عنوان می‌کند: گل زدن در یک بازی مهم و بزرگ، باارزش است؛ اما فراموش نکنید در هاکی، پشت هر گل، یک تیم است. تلاش همه بازیکنان است که باعث می‌شود یک نفر گل‌زنی کند.

سنایی در ادامه گفتگو با افرا ورزش در خصوص عملکرد شخصی‌اش در مسابقات قهرمانی آسیا می‌گوید: عملکرد هر بازیکن را مربی تایید می‌کند.  تجربه جدیدم در مسابقات آسیایی جابه‌جایی پستم از فوروارد به دفاع بود. با این وجود تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین خودم باشم.

ایران یک جدال سخت و پیچیده در فینال امروز برابر تایلند برگزار خواهد کرد و کاپیتان تیم ملی نسبت به این بازی امیدوار است.

سنایی می‌گوید: فینال پر هیجان و سختی خواهد بود. به‌خوبی نشان داده‌ایم که در میدان، اهل کوتاه آمدن نیستیم و با تمام انرژی و جنگندگی وارد رقابت با تایلند می‌شویم.

آیا فینال قابل پیش‌بینی است؟ سنایی تاکید می‌کند: پیش‌بینی نتیجه بسیار دشوار است. ما مقابل تیم باتجربه و قدرتمندی  بازی خواهیم کرد؛ اما برای پیروزی، اراده کافی را داریم. امیدوارم بتوانیم با مدال طلا زحماتمان را به حاصل برسانیم.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=90855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.