6
فاطمه اسماعیلی و الهام مدیر دهقان ادامه می‌دهند

فصل فوق العاده دختران یخی

  • کد خبر : 89120
  • 25 بهمن 1401 - 19:20
فصل فوق العاده دختران یخی
فاطمه اسماعیلی پس از کسب عنوان بهترین گلزن لیگ هاکی روی یخ، اکنون در مسیر دومین موفقیت شخصی در دومین دوره لیگ قرار گرفته است.

به گزارش افرا ورزش، دومین دوره لیگ هاکی روی یخ زنان در پیست یخ بازار بزرگ ایران در حال برگزاری است و در فاصله‌ای کوتاه تا پایان فصل، فاطمه اسماعیلی ارزشمندترین بازیکن لیگ است.

بازیکن بااخلاق ورامینی، سال گذشته در اولین دوره لیگ، عنوان بهترین گلزن را به دست آورد و اکنون نیز با ۲۹ امتیاز در رده نخست امتیازآورترین بازیکنان لیگ است.

رد پای این بازیکن تیم آیس باکس، همواره در گل‌های به ثمر رسیده تیمش به چشم می‌خورد. او سال گذشته در تیم آنلاین تایر نیز نقشی مشابه ایفا کرد.

او در این فصل 22 گل و 7 پاس گل به ثمر رسانده است.

پشت سر فاطمه اسماعیلی، الهام مدیر دهقان دیگر بازیکن اخلاق مدار و همیشه در اوج آیس باکس قرار گرفته است. او ۲۳ امتیاز به دست آورده است که حاصل 17 گل و 6 پاس گل است.

به عنوان یک بازیکن متعهد، نقش الهام مدیر دهقان در تیم ملی و همچنین در لیگ غیرقابل چشم‌پوشی است. ثبات او حاصل یک زندگی کاملاً ورزشی و سالم است.

همچنین حدیثه پورهاشمی از تیم ام دات آر (M.R) با ۲۱ امتیاز سومین بازیکن ارزشمند این فصل لیگ هاکی روی یخ بانوان است. مسابقاتی که به همت انجمن هاکی روی یخ و با وجود همه دشواری‌ها، راه‌اندازی شده و ادامه دارد.

در لیگ هاکی روی یخ زنان، ام دات آر با ۱۵ امتیاز اول است و آیس باکس با ۱۳ و فرمانیه با ۸ امتیاز دوم و سوم هستند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=89120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.