7
نخستین مدال در اندونزی به دست آمد

نازنین بازدار صاحب نشان نقره تالو جهان شد

  • کد خبر : 87419
  • 15 آذر 1401 - 10:45
نازنین بازدار صاحب نشان نقره تالو جهان شد
مسابقات ووشوقهرمانی جوانان جهان در اندونزی با کسب نخستین مدال تیم ایران توسط یک دختر تالوکار آغاز شد و نازنین بازدار به مدال نقره رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات ووشو جوانان جهان از امروز در اندونزی آغاز شد و اولین مدال کاروان ایران به رنگ نقره و متعلق به نازنین بازدار در تالو زنان بود.

در این مسابقات که در شهر تانگرانگ اندونزی برگزار می شود تیم های ملی ووشو جوانان ایران در دو بخش دختران و پسران حضور دارند اما مدال نخست ایران متعلق به تیم دختران بود.

نازنین بازدار که پیش تر در رده نوجوانان نیز صاحب عناوین شاخصی شده بود امروز در تالو جوانان جهان مسابقه داد و در فرم نان چوآن با امتیاز 9.19 در جایگاه دوم قرار گرفت.

قابل پیش بینی بود که طلای این فرم به یک تالوکار چینی برسد و در عمل نیز همین اتفاق رخ داد. مدال برنز نیز به تالوکاری از هنگ کنگ رسید.

بدین ترتیب بازدار چراغ اول را برای تیم های ملی ووشو جوانان روشن کرد. به نظر می رسد مدال های خوشرنگی در انتظاری دیگر دختران و پسران ایرانی باشد.

نازنین بازدار ، همیشه مدال آور در صحنه بین المللی

نقره بازدار در اندونزی نخستین درخشش بین المللی او نیست بلکه تداوم موفقیت های او به حساب می آید. به عبارت دیگر این مدال، تکرار مدال مسابقات جهانی برزیل است.

او در سال 97 برای نخستین بار در مسابقات نوجوانان و جوانان جهان در برزیل شرکت کرد و در رده نوجونان در فرم «نن چوان» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال دختران با امتیاز ۹،۱۰ به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.

تالوکار جوان در همان مسابقات در فرم نن گوئن چهارم شده بود.

نازنین بازدار سپس در مرداد سال 1398 در مسابقات جوانان آسیا در برونئی، یک برنز در فرم نن دائو و یک نقره در فرم نن گوئن به دست آوردو

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=87419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.