6
هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان

گل سه امتیازی برابر سپاهان، هدیه قنبری به بم

  • کد خبر : 87338
  • 11 آذر 1401 - 21:21
گل سه امتیازی برابر سپاهان، هدیه قنبری به بم
خاتون بم مهم ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان را به سود خود پایان داد. سپاهان برای دومین بار در این فصل باخت. باز هم در خانه.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان امروز جمعه برگزار شد و خاتون بم در اصفهان برابر سپاهان به پیروزی رسید.

یک گل دیرهنگام از کارکشته فوتبال زنان ایران، زهرا قنبری در دقیقه 83 سبب شد خاتون بم بتواند از مخمصه اصفهان خارج شود و امتیاز کامل را کسب کند.

بم به این سه امتیاز نیاز مبرمی داشت. رقابت نزدیک با شهرداری سیرجان، کسب هر پیروزی را در همه بازی ها برای خاتون بم، به یک وظیفه تبدیل کرده است.

به همین دلیل است که شادی خاتون بم برای این برد دوچندان است. آنها از یکسو تیم سوم جدول را شکست داده اند و از سوی دیگر در روز پیروزی سیرجان، از کورس رقابت با هم استانی عقب نمانده اند.

سپاهان برای دومین بار در این فصل شکست خورد و این بار هم این اتفاق در خانه رخ داد. بازی در اصفهان برابر تیم های بزرگ، برای سپاهان یک امتیاز نبوده است.

سپاهان با مریم ایراندوست هم نتوانسته در حد یک مدعی قهرمانی ظاهر شود و برابر دو مدعی دیگر شکست خورده است.

حالا خاتون بم با 16 امتیاز و هم امتیاز با شهرداری سیرجان در رده دوم جدول قرار دارد اما فاصله سپاهان رده سومی با این تیم به 4 امتیاز افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=87338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.