3
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان

برتری شهرداری گرگان در غیاب هواداران برابر گاز

  • کد خبر : 86928
  • 10 آبان 1401 - 15:19
برتری شهرداری گرگان در غیاب هواداران برابر گاز
شهرداری گرگان در نخستین دیدار خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان و درغیاب هوادارانش از سد تیم گاز تهران گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز برگزار شد و تیم شهرداری گرگان با هدایت نیکا بیک لیکلی در خانه از سد گاز تهران گذشت.

شهرداری گرگان که هفته گذشته در تهران نیکان را شکست داده بود نخستین بازی خانگی فصل را بدون حضور تماشاگران پرشور خود 76 بر 41 به سود خود پایان داد.

گرگان در این بازی در کوارتر نخست 20 بر 6 پیروز شد و در کوارتر دوم 14 بر 17 تن به شکست داد اما در نیمه دوم در کوارترهای سوم و چهارم 22 بر 10 و 20 بر 8 برنده مسابقه بود.

تینا عیساییان بازیکن کهنه کار بسکتبال ایران امروز با 11 امتیاز و 16 ریباند دبل دبل کرد اما عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان با کیمیا یزدیان طهرانی رسید که یک تنه 26 امتیاز گرفت و 6 ریباند و 6 توپ ربایی نیز داشت.

شادی عبدالوند دیگر ستاره تازه بازگشته به گرگان نیز با 14 امتیاز در 27 دقیقه حضور در میدان، نمایش خوبی داشت. نیکا همچنین علاوه بر این سه تن از کاپیتان نیلوفر مفیدی و ناهیده اسدی در ترکیب آغازین خود استفاده کرد.

فاطمه گلاب گیر، زهرا قیس، مریم شیرازی، رویا سعادت، ساجده تاشی، سارینا حسینی و حورا چراغعلی سایر بازیکنان شهرداری گرگان بودند که از 17 تا 4 دقیقه برای تیمشان بازی کردند.

در تیم گاز تهران، درخشش یک نفره سوگند احمدی با 18 امتیاز، 8 ریباند و 4 توپ ربایی در 35 دقیقه حضور در میدان برای تیم تهرانی کافی نبود.

غیر از احمدی، گاز امروز از کاپیتان عاطفه میرزایی، فائزه اسلامی، فاطمه فاطمی، عسل معصومی و روناک رحمانی و نرگس رضاعلی بهره برد و سایر نفرات این تیم زیر 10 دقیقه بازی کردند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=86928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.