5
کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان

پایان راه زینب حسینی در دور سوم کاتا

  • کد خبر : 86813
  • 04 آبان 1401 - 15:55
پایان راه زینب حسینی در دور سوم کاتا
زینب حسینی کاتاروی شایسته ایران در مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان در رده سنی امید در دور سوم با این رویداد وداع کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در ادامه روز نخست مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی جهان در ترکیه امروز زینب حسینی نماینده ایران در کاتای انفرادی رده سنی امید بود.

حسینی امروز در شهر قونیه ترکیه روی تاتامی رفت و در دور اول در گروهی 7 نفره، با امتیاز ۲۴.۶۲ در جایگاه نخست قرار گرفت و راهی مرحله دوم این مسابقات شد.

در دور دوم و در رقابت در گروهی که هشت کاتارو در آن حضور داشتند، کاتاروی استان تهران ۲۲.۸۶ امتیاز کسب کرد و در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت تا به دور سوم راه یابد.

در دور سوم و در شرایطی که کار برای صعود بسیار دشوار شده بود و بهترین ها به این مرحله رسیده بودند زینب حسینی با  امتیاز ۲۲.۵۴ در جایگاه هشتم گروه خود قرار گرفت و از دور رقابت ها کنار رفت.

بدین ترتیب هر سه نماینده کاتای انفرادی ایران در بخش دختران در پایان روز نخست حذف شدند. زینب حسینی در دور سوم امید، ساجده جهانشاهی در دور دوم جوانان و یکتا داوری در دور اول نوجوانان به انتهای راه خود در ترکیه رسیدند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=86813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.