9
هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیروزی پیکان بر مس رفسنجان در روز جنجالی

  • کد خبر : 86469
  • 22 مهر 1401 - 13:04
پیروزی پیکان بر مس رفسنجان در روز جنجالی
پیکان در ادامه روند موفق خود در سوپرلیگ فوتسال زنان امروز مس رفسنجان را شکست داد اما این مسابقه جنجالی و پرحاشیه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان امروز برگزار شد و در مهم ترین مسابقه در تهران، پیکان برابر مس رفسنجان پیروز شد.

در این مسابقه، پیکان رده دومی در جدالی حساس برابر مس رفسنجان پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست، توانست در نیمه دوم 3 گل به ثمر برساند و 3 بر صفر برنده این بازی باشد.

گل های پیکان را بازیکنان سابق مس رفسنجان به ثمر رساندند به طوری که فاطمه اعتدادی دو بار و سحر زمانی یک بار برابر تیم سابق خود گلزنی کردند.

این بازی البته حواشی خود را داشت. عکاسان حاضر در این بازی اجازه تصویربرداری از مسابقه را پیدا نکردند و ناظر مسابقه به آنها گفت که اجازه عکاسی را ندارند.

علت این تصمیم به طور رسمی و مشخص به عکاسان اعلام نشد اما به نظر می رسد پس از انتشار تصاویر بازیکنان پیکان با مچ بند مشکی در بازی خانگی گذشته این تیم، محدودیتی برای تصویربرداری از بازی اعمال شده است.

در اعتراض به این تصمیم، عکاسان حاضر در محل برگزاری این دیدار، اعلام کردند که تا اطلاع ثانوی از لیگ فوتسال تصویری ثبت نخواهند کرد و اتفاق امروز را بی احترامی و توهین تلقی می کنند.

همچنین در پایان این مسابقه بازیکنان مس رفسنجان به شدت نسبت به داوری اعتراض کردند به طوری که فاطمه خلج بازیکن مس با کارت قرمز داور مواجه شد.

دامنه این اعتراضات علیه داوری به شکل کم سابقه ای، گسترده بود و تیم داوری دیدار مس و پیکان را به شدت با انتقاد و تنگنا روبرو کرد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=86469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.