6
مسابقات والیبال جوانان دختر آسیا 2022

عبور دختران ایران از سد هند سرسخت

  • کد خبر : 82780
  • 19 تیر 1401 - 11:51
عبور دختران ایران از سد هند سرسخت
تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران امروز برابر هند در مسابقات قهرمانی آسیا به سختی پیروز شد تا شانس کسب عنوان پنجم قاره را به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات والیبال جوانان دختر آسیا در نور سلطان قزاقستان امروز دنبال شد و تیم ملی ایران برابر هند به پیروزی رسید.

در مرحله حذفی و برای کسب رده‌های پنجم تا هشتم این مسابقات، امروز ایران با هدایت پدیده بلوری زاده برابر هند قرار گرفت و سه بر یک به برتری دست یافت.

دختران والیبالیست ایران امروز در ست نخست توانستند 25 بر 20 از سد رقیب خود عبور کنند اما ست دوم متعلق به هندی‌ها و پیروزی، 25 بر 21 به سود این تیم بود.


در ست سوم، تیم والیبال جوانان دختر ایران حاکم میدان شد و با قدرت، ۲۵ بر ۱۵ هند را شکست داد تا یک گام دیگر به پیروزی در این مسابقه نزدیک شود.

ست چهارم اما یک رقابت جانانه بین دو تیم بود به طوری که هیچ یک از دو تیم پاپس نمی‌کشیدند با این حال تیزهوشی دختران ایران، نتیجه را ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران رقم زد.

بدین ترتیب ایران با این پیروزی، روز دوشنبه برای کسب رتبه پنجم و ششم مسابقات جوانان آسیا با یکی از دو تیم چین تایپه یا قزاقستان روبرو خواهد شد.

شاگردان بلوری زاده در مرحله گروهی این مسابقات ۹ تیمه، برابر قزاقستان پیروز شدند اما مقابل تایلند و کره جنوبی تن به شکست دادند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=82780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.