9
تقل و انتقالات لیگ والیبال، زود کلید خورد

شبنم علیخانی در گنبد | سریک مدعی می‌شود؟

  • کد خبر : 82006
  • 28 خرداد 1401 - 13:06
شبنم علیخانی در گنبد | سریک مدعی می‌شود؟
تیم والیبال سریک گنبد با شبنم علیخانی قرارداد امضا کرده است. تیم تازه‌وارد به لیگ والیبال بانوان قصد دارد با جذب بهترین‌ها به تیمی مدعی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” چند روز قبل بود که شبنم علیخانی پاسور تیم ملی والیبال به تیم سریک گنبد کاووس، تیم تازه‌وارد از لیگ دسته اول پیوست.

علیخانی با حضور در گنبد به سه سال حضور متوالی و موفق در سایپا پایان داد جایی که برای او دو قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی و حفظ جایگاه به عنوان پرستیژ والیبال ایران را به دنبال داشت.

او اکنون در تصمیمی جالب به پروژه سردار آزمون در تیم والیبالش، سریک گنبد کاووس پیوسته است. تیمی که نقل و انتقالات پیش فصل لیگ والیبال را زودتر از موعد آغاز کرد.

علیخانی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در خصوص پیوستن به سریک می‌گوید: به خاطر مدیریت تیم و سرمربی تیم و شرایط و امکانات مناسبی که سریک برایم فراهم می‌کرد به این تیم ملحق شدم و این تجربه تازه و جذابی برای من خواهد بود.

پاسور تیم ملی ایران ادامه می‌دهد: سریک می‌خواهد مدعی باشد و برای این موضوع باید سخت تلاش کنیم. امیدوارم بازیکنانم اثربخش بیشتری تا آغاز لیگ جذب کنیم.

علیخانی در اردوی تیم ملی والیبال حضور دارد. پیش‌بینی می‌شود او و هم تیمی‌هایش از اواخر تابستان کار مشترک خود را در گنبد آغاز کنند.

به نظر می‌رسد انگیزه و شور حضور تیمی قدرتمند از گنبد در لیگ والیبال زنان نزد خانواده آزمون، سرمایه‌گذاران تیم سریک به تشکیل تیمی جذاب می‌انجامد گرچه باید منتظر سایر تحولات فضای والیبال زنان در ماه‌های آتی نیز باشیم.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=82006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.