5
والیبال نوجوانان دختر آسیا

شکست برابر قزاقستان و تلاش برای تکرار رتبه هفتمی

  • کد خبر : 81863
  • 22 خرداد 1401 - 15:47
شکست برابر قزاقستان و تلاش برای تکرار رتبه هفتمی
تلاش تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران برای شکست قزاقستان بی نتیجه ماند تا ایران همانند دوره گذشته رتبه هفتم آسیا را دنبال کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” با وجود این که میترا شعبانیان از عزم راسخ تیم ملی والیبال نوجوانان دختر برای پیروزی بر قزاقستان سخن گفته بود اما این پیروزی به دست نیامد.

در ادامه مسابقات والیبال نوجوانان دختر آسیا در شهر ناخون پاتوم تایلند، ایران در رقابت برای رسیدن به فینال رتبه های پنجم تا هشتم به مصاف قزاقستان رفت و سه بر صفر بازنده شد.

دختران والیبالیست اگر قزاقستان را شکست می دادند به رقابت برای رتبه های پنجم و ششم راه می یافتند و حضور در همین مسابقه به معنای بهترین رتبه ادوار مسابقات نوجوانان قاره برای ایران بود.

با این حال بر خلاف انگیزه تیم ایران برای پیروزی بر قزاق ها، حریف توانست در ست نخست 25 بر 23 پیروز شود و با برتری روانی بر ایران در ست دوم هم 25 بر 18 پیروز شود.

به نظر می رسید سطح انگیزشی دختران ایران برای بازگشت به بازی از اواسط ست دوم رو به افول نهاد و انرژی لازم برای ادامه مبارزه به طور جدی در ترکیب دختران ایران وجود نداشت.

آخرین تلاش های تیم ایران در ست سوم که آخرین فرصت برای ایران بود نتیجه بخش نشد و این ست نیز 21 بر 25 به سود قزاقستان به پایان رسد.

بدین ترتیب ایران در آخرین دیدار خود برای کسب رتبه هفتم به مصاف ازبکستانی می رود که یک بار در دور گروهی این تیم را شکست داده و کار سختی برای تکرار پیروزی ندارد.

به نظر می رسد تیم ایران بار دیگر رتبه سال 2018 خود را در مسابقات والیبال نوجوانان آسیا با جایگاه هفتم، تکرار خواهد کرد.

شقایق حسن‌ خانی امتیازآورترین شد

در پایان این دیدار شقایق حسن‌ خانی کاپیتان تیم ملی با کسب ۱۴ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد.

آروژان برکیمبای نیز با کسب ۱۳ امتیاز بهترین بازیکن تیم قزاقستان بود. ستایش حسینی هم با کسب ۱۰ امتیاز سومین بازیکن امتیازآور این دیدار شد.

 

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=81863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.