8
یک هفته پیش از پایان لیگ

خاتون بم قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان شد

  • کد خبر : 81520
  • 10 خرداد 1401 - 21:33
خاتون بم قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان شد
تیم فوتبال خاتون بم یک هفته پیش از پایان لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه های کشور قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال زنان دوشنبه 9 خرداد برگزار و تیم خاتون بم قهرمان این مسابقات شد.

در شرایطی که هنوز یک هفته به پایان لیگ برتر فوتبال بانوان باقی مانده است تیم خاتون بم با پیروزی 2 بر صفر برابر ذوب آهن در ورزشگاه فجر بم، کار قهرمانی را یکسره کرد.

تیم تحت رهبری مرضیه جعفری توانست با گل های فاطمه گرایلی و سمانه چهکندی از سد ذوب آهن که هدایت آن را سمیه شهبازی در دست دارد عبور کند و بالاتر از شهرداری سیرجان قهرمان شود.

پس از این که نماینده بم در فصل گذشته قهرمانی را از دست داد واین بار رقابت این تیم با شهرداری سیرجان به سود خاتون بم پایان یافت.

شهرداری سیرجان، تیم دوم جدول در سنندج 4 بر صفر برابر زارع باتری به برتری رسید. افسانه چترنور در این بازی هت تریک کرد و دیگر گل تیم مریم جهان نجاتی را شبنم بهشت به ثمر رساند.

سیرجان با این پیروزی در جایگاه دوم باقی ماند و نایب قهرمانی خود را قطعی کرد تا پس از یک قهرمانی شیرین، این بار نتواند جام را همانند سال گذشته بالای سر ببرد.

تیم رده سومی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در زمین خود 2 بر یک از سد پالایش گاز ایلام عبور کرد. هاجر دباغی دو گل سپاهان را زد و روژین تمریان تک گل ایلام را به ثمر رساند.

در سایر بازی ها نماینده البرز در ارومیه 4 بر صفر همیاری را شکست داد. سارا قمی برای البرز دو گل زد و آیدا فرضی زاده و سمیه آوج دیگر گلزنان تیم البرز بودند.

کیان نیشابور نیز در مصاف با میزبان خود ملی پوشان شهرکرد 3 بر 2 صاحب برتری شد. فاطمه شکری، مطهره دانش آموز و کیانا محمدی گلزنان کیان بودند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=81520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.