10
در مسابقات پومسه قهرمانی جهان در کره جنوبی

مرجان سلحشوری مدال نقره جهان را به دست آورد

  • کد خبر : 80684
  • 04 اردیبهشت 1401 - 13:05
مرجان سلحشوری مدال نقره جهان را به دست آورد
مرجان سلحشوری ستاره پومسه ایران در مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی به مدال نقره رسید تا انتظارات خانواده تکواندو را برآورده کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” آخرین نماینده پومسه زنان ایران در مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی مرجان سلحشوری بود و امروز صاحب نشان نقره جهان شد.

سلحشوری در بخش انفرادی رده زیر 30 سال امروز در گویانگ کره جنوبی به میدان رفت و با پیروزی در همه مسابقات خود به استثنای دیدار نهایی، نایب قهرمان شد.

او برای فتح طلا در فینال برابر یک دانمارکی به نام ایوا ساندرسن قرار گرفت اما برابر او تن به شکست داد و از طلا دور ماند. با این حال، کسب نقره در جدولی 48 نفره برای تکواندو ایران و سلحشوری باارزش است.

مرجان سلحشوری برای رسیدن به فینال، در گام نخست با قرعه استراحت روبرو بود اما در ادامه برابر ماتشیچ از کرواسی به برتری رسید و سپس در مسابقه ای حساس از سد هونگ از ویتنام عبور کرد.

پیروزی برابر حریفی مکزیکی که قهرمان دوره گذشته مسابقات جهانی بود مرجان را به نیمه نهایی برد. نماینده پومسه بانوان در این مرحله کارین ریل از آمریکا را شکست داد.

مرجان سلحشوری در بازی های آسیایی جاکارتا در سال 2018 با کسب مدال نقره، تک مدال پومسه ایران را در بخش زنان کسب کرده بود.

آتوسا فرهمند پارسا دیگر نماینده پومسه زنان ایران در بخش انفرادی بود که توفیقی به دست نیاورد اما در بخش میکس نقره گرفت. همچنین دختران ایران در رده نوجوانان در بخش تیمی سه نفره و میکس دو نفره یک نقره و یک برنز کسب کردند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=80684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.