18
در مسابقات فوتبال زیر 18 سال کافا

دختران ایران با پیروزی بر قرقیزستان قهرمان شدند

  • کد خبر : 79623
  • 24 اسفند 1400 - 16:12
دختران ایران با پیروزی بر قرقیزستان قهرمان شدند
در مسابقات فوتبال زیر 18 سال کافا دختران ایران با پیروزی بر قرقیزستان قهرمان شدند در حالی که در نیمه نخست بازنده به رختکن رفته بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات فوتبال چهار جانبه دختران زیر 18 سال کافا (اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی) امروز به پایان رسید و ایران در آن قهرمان شد.

در آخرین روز این مسابقات امروز تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران به مصاف قرقیزستان رفت و 2 بر یک پیروز شد و پس از برتری بر ازبکستان و تاجیکستان، با 9 امتیاز به مقام نخست رسید.

دیدار امروز البته برای ایران ساده پیش نرفت و ایران در نیمه نخست یک گل دریافت کرد اما توانست در نیمه مربیان، جبران مافات کند.

الهه افشاردوست در دقیقه ۵۴ گل تساوی را به ثمر رساند و دومین گل ایران در دقیقه ۶۱ توسط نگین زندی و پاس محدثه ذلفی به ثمر رسید.

ایران در دیدار نخست خود یک بر صفر ازبکستان را شکست داده بود و سپس در یک مسابقه آسان و یک طرفه، یازده گل به تاجیکستان زده بود.

مریم آزمون : ایران لایق قهرمانی بود

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت کافا گفت:  بازی سختی را داشتیم. بارش باران شرایط را برای هر دو تیم سخت کرده بود.

آزمون گفت: فشار زیادی روی بازیکنان بود، قدرت تیمی بالایی قرقیزها داشتند و از لحاظ فیزیکی بسیار قوی بودند اما توانستیم برآنها غلبه کنیم. شاگردانم لیاقت این قهرمانی را داشتند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=79623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.