13
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان

پایان خوش برای مس کرمان با تک گل نارمیلا فتحی

  • کد خبر : 77113
  • 15 بهمن 1400 - 12:53
پایان خوش برای مس کرمان با تک گل نارمیلا فتحی
تیم فوتسال بانوان مس کرمان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان از سد تیم پویندگان شیراز گذشت و فصل را با خاطره خوش به پایان رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروزمس کرمان با تک گل نارمیلا فتحی در حالی مقابل پویندگان شیراز به برتری رسید.

این برتری ارزشمند برای تیم تحت رهبری سعیده ایرانمنش در حالی به دست آمد که مس در هفته هفتم مقابل این تیم نتیجه را دو بر یک واگذار کرده بود و پیروزی امروز ، نوعی انتقام گیری به حساب می آمد.

نارمیلا فتحی، بازیکن نصر فردیس که از میانه راه به مس کرمان پیوست امروز هم گل زد و توانست این تیم را از انتهای جدول نجات دهد و مس‌ کرمان را ۱۱ امتیازی کند.

مدتها بود که مس کرمان در رده ماقبل آخر جدول قرار داشت و این برد سبب شد مس ضمن صعود یک پله ای، فصل را با خاطره ای خوش به اتمام برساند.

شاید با یک گل فتحی در هفته نهم مقابل هیئت رودان بهار نشد اما امروز تک گل او مس را نجات داد و کرمان را با یک پله صعود بالای هیئت رودان قرار داد.

مس کرمان فصلی پرمخاطره را با رتبه پنجم جدول گروه یک، بقا در لیگ برتر و ناکامی در صعود به دور دوم پشت سر گذاشته است.

نقش اول این فصل، آسیب دیدگی شدید دوقلوهای کرمان، نجمه و نرگس کریمی نسب بود که آسیب فنی اساسی را برای مس کرمان در پی داشت.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=77113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.