11
مسابقات فوتسال آسیای مرکزی

ایران ۱۰ قرقیزستان صفر | تفریحات سالم تیم ملی فوتسال زنان

  • کد خبر : 76444
  • 04 بهمن 1400 - 15:26
ایران ۱۰ قرقیزستان صفر | تفریحات سالم تیم ملی فوتسال زنان
تیم ملی فوتسال زنان ایران در سومین دیدار خود در مسابقات فوتسال آسیای مرکزی "کافا" با نتیجه 10 بر صفر تیم قرقیزستان را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”سومین دیدار تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات فوتسال کافا (آسیای مرکزی) روز دوشنبه، چهارم بهمن، در ساعت ۱۳ و ۳۰ به وقت تهران برابر قرقیزستان برگزار شد.

تیم ملی فوتسال، توانست در یک بازی یک طرفه ۱۰ بر صفر تیم ملی قرقیزستان  را شکست بدهد. این ، سومین پیروزی در کافا پس از غلبه 5 بر 2 بر ازبکستان و 12 بر صفر بر تاجیکستان بود.

گل اول توسط سارا شیر بیگی، در دقیقه‌ی سوم بازی زده شد، تنها یک دقیقه کافی بود تا نسترن مقیمی بازیکن ارزشمند نصر فردیس دومین گل را برای ایران به ثمر برساند.

گل سوم را سحر زمانی در دقیقه ۶ وارد دروازه‌ قرقیزستان کرد و یک دقیقه‌ی بعد فاطمه رحمتی گل چهارم را به ثمر رساند و اختلاف را بیشتر کرد.

دقیقه‌ی ۱۰ و ۱۱ نسا احدی و فرشته کریمی گل پنجم و ششم را وارد دروازه‌ی قرقیزستان کردند و ۷ دقیقه‌ی بعد، گل هفتم توسط سحر پاپی زده شد تا ایران نیمه‌ی اول را با برتری هفت بر صفر به پایان برساند.

در نیمه‌ی دوم اعظم آخوندی به جای فرزانه توسلی درون دروازه قرار گرفت و این تغییر منطقی بود. قرقیزستان قادر به تهدید ایران نبود و این، مسابقه ای در سطح سنگربانی چون فرزانه توسلی نبود.

نیمه‌ دوم بازی هیجان نیمه‌ قبل را نداشت و  نسترن مقیمی، فرشته خسروی و فرشته کریمی هر کدام یک گل به ثمر رساندند، تا بازی با نتیجه‌ی ۱۰ بر صفر به پایان برسد.

ایران در اواخر نیمه‌ دوم، رو به پاور پلی آور و پنج نفره بازی کرد تا شاید بتواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند.این تصمیم از سوی فروزان سلیمانی، آشکارا نمادی از تمرینی بودن این بازی برای ملی پوشان بود.

بازی بعدی ملی پوشان فردا مجدداً برابر تیم ملی قرقیزستان برگزار می‌شود. مسابقات کافا نشان داده است رقبای آسیای میانه در حد ایران نیستند و این مسابقات از نظر تجربی به سود آنان است.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=76444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.