17
هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان

پارس آرای شیراز ۴ کیمیای اسفراین ۴ | فرصت سوزی شیرازی

  • کد خبر : 75919
  • 24 دی 1400 - 15:55
پارس آرای شیراز ۴ کیمیای اسفراین ۴ | فرصت سوزی شیرازی
تیم فوتسال بانوان پارس آرای شیراز در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان در خانه برابر تیم کیمیای اسفراین متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان امروز جمعه با برگزاری ۴ بازی به انجام رسید که در گروه دوم، تیم پارس آرای شیراز باز هم از پیروزی دور ماند.

در این بازی که در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار شد تیم پارس آرای شیراز که تا پیش از این بازی در قعر جدول گروه دوم قرار داشت با تساوی 4 بر 4 برابر کیمیای اسفراین متوقف شد.

غزال محمدی و الهام پاکدل هر کدام دو گل برای پارس آرا به ثمر رساندند و عاطفه برقی، ملیحه فنایی دو گل و فاطمه سلطانی گلزنان تیم کیمیا اسفراین بودند.

این تساوی برای تیم تحت هدایت ستاره زارع، گرچه سبب شد پارس آرا از انتهای جدول این گروه جدا شود اما نتیجه دلخواه این تیم نبود.

پارس آرا نیاز مبرمی به پیروزی برابر کیمیا داشت و سه امتیاز، به معنای صعودی دو پله ای در جدول بود اما با این تساوی پارس آرای شیراز یک پله در جدول بالا آمد و فرصت عبور از جایگاه نماینده خراسان شمالی را از دست داد.

تیم فوتسال بانوان پارس آرای شیراز بدین ترتیب با کسب 6 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته و به بقا در لیگ برتر فوتسال بانوان امیدوار است.

نکته جالب توجه این است که پارس آرا برای کسب دومین پیروزی خود در لیگ برتر 9 بازی انتظار کشیده است. این تیم در هفته اول لیگ برتر هیئت اصفهان را شکست داد اما تا این هفته هرگز پیروز نشده است.

تیم کیمیای اسفراین نیز با این تساوی در امتیاز 7 و رتبه پنجم قرار گرفت اما شرایط این تیم برای ادامه راه همچنان پیچیده است.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=75919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.