14
روی خط لیگ برتر والیبال بانوان

جابجایی مثبت در ریف اصفهان | روند صعودی با راحله آرا

  • کد خبر : 75286
  • 11 دی 1400 - 17:31
جابجایی مثبت در ریف اصفهان | روند صعودی با راحله آرا
راحله آرا به تازگی هدایت تیم والیبال ریف اصفهان را در لیگ برتر والیبال زنان در دست گرفته است. نتایج ریف با آرا مثبت به نظر می‌رسد.

به گزارش پایگاه “خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پس از اختلاف سعیده جعفری سرمربی تیم والیبال بانوان ریف اصفهان با بازیکنان این تیم، وی از سمت خود در این تیم لیگ برتری کناره‌گیری کرد.

دامنه اختلافات او با بازیکنان ریف به حدی بود که مشکلاتی اساسی را برای ریف ایجاد کرد و تیم دوم والیبال اصفهان نیز در نیم فصل نخست لیگ برتر نتایج ناگواری می‌گرفت.

به عنوان راه حلی برای خروج از بحران، سعیده جعفری تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند. به نظر می‌رسید این تنها راه ممکن بود زیرا برخی از بازیکنان ریف گفته بودند که دیگر مایل به بازی برای ریف نیستند.

در پی تصمیم سعیده جعفری و باشگاه ریف و جدایی این مربی از بدنه تیمش، راحله آرا مربی سرشناس والیبال اصفهان که نظارت فنی بر تیم را نیز بر عهده داشت مسئولیت مربیگری ریف اصفهان را بر عهده گرفت.

حضور راحله آرا نتایج مثبتی داشته است. این تیم در هفته نخست دور برگشت در اصفهان ۳ بر ۲ ستارگان فارس را شکست داد و سپس ۳ بر یک مهرسان را برد. تیم‌هایی که در میانه جدول لیگ برتر هستند.

با حضور راحله آرا، آرامش در ریف حاکم شده است و به نظر می‌رسد به زودی شاهد بهبود جایگاه این تیم در جدول خواهیم بود.

تیم والیبال بانوان ریف تیم هشتم جدول لیگ برتر است اما به نظر می‌رسد با حفظ این روند قادر خواهد بود حداقل ۲ پله در جدول رشد کند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=75286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.