8
هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان

ریف ۳ ستارگان فارس ۲ | جوانان اصفهان شگفتی‌ساز شدند

  • کد خبر : 74466
  • 29 آذر 1400 - 20:07
ریف ۳ ستارگان فارس ۲ | جوانان اصفهان شگفتی‌ساز شدند
تیم والیبال بانوان ریف اصفهان با پیروزی بر ستارگان فارس، شگفتی ساز هفته دهم لیگ برتر والیبال زنان لقب گرفت. آنها در ست پنجم مچ فارس را خواباندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان هفته دهم لیگ برتر والیبال زنان امروز با ۴ بازی دنبال شد که در یکی از بازی‌ها در اصفهان تیم ریف این شهر از سد ستارگان فارس عبور کرد.

ریف که در سالن امام علی (ع) اصفهان از ستارگان فارس پذیرایی می کرد در حالی در ست پنجم و در یک بازی دیدنی 3 بر 2 پیروز شد که کمتر کسی، شانسی برای پیروزی ریف در این بازی قائل بود.

ریف، تیم رده هشتم جدول در مصاف با تیم رده ششمی ستارگان فارس در ست نخست در یک سوپر رالی، 28 بر 26 به برتری رسید و این برد، انگیزه زیادی به تیم سعیده جعفری تزریق کرد.

در ست دوم، این انگیزه مضاعف کار خود را کرد و ریف بار دیگر شیرازی ها را در منگنه گذاشت و توانست 25 بر 18 برنده از این ست خارج شود و ستارگان فارس را با شوک مواجه کند.

فارس از ست سوم به بازی برگشت جایی که برتری 25 بر 21 بر ریف، این تیم را امیدوار کرد. در ست چهارم در حالی که ریف به شدت افت کرده بود ستارگان فارس 25 بر 13 پیروز شد.

بدین ترتیب کار به ست پنجم و سرنوشت کشیده شد. ریف عزم خود را برای پیروزی جزم کرد و ستارگان فارس در لحظات حساس، اشتباه کرد سرانجام این جدال فوق میلی متری را ریف اصفهان 16 بر 14 ببرد و برتری نهایی را کسب کند.

بدین ترتیب سومین پیروزی فصل تیم ریف اصفهان از راه رسید. ریف اگرچه با وجود این برد، در جدول جابجا نشد اما خودباوری این پیروزی امتیاز بزرگی برای دختران جوان استان اصفهان است.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=74466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.