17
آذر 99 رفت، آذر 1400 آمد

سارا قمی یک سال پس از خداحافظی به تیم ملی بازگشت

  • کد خبر : 73475
  • 09 آذر 1400 - 19:17
سارا قمی یک سال پس از خداحافظی به تیم ملی بازگشت
سارا قمی بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال زنان ایران یک سال پس از خداحافظی از تیم ملی دوباره به تیم ملی فوتبال بانوان بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سارا قمی بازیکن گیلانی سابق تیم ملی فوتبال زنان ایران که آذر ۹۹ از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود دوباره به تیم ملی بازگشته است.

این اتفاق عجیب پسازآن علنی شد که نام سارا قمی در فهرست نفرات دعوتشده به تیم ملی در اردوی ۱۲ تا ۱۷ آذر قرار گرفت. بدین ترتیب باید شاهد حضور سارا قمی در مسابقات قهرمانی آسیا باشیم.

گفته می شود بازگشت سارا قمی از گذشته، خواسته مریم ایراندوست بوده و در نهایت اکنون شکل عملی به خود گرفته است اما در هر صورت، رابطه نزدیک ایراندوست – قمی سبب این اتفاق شده است.

بازگشت بازیکنان خداحافظی کرده به تیم‌های ملی در ورزش زنان عجیب نیست و پیش ازاین نیز مواردی در این زمینه به چشمخورده است.

در تفسیر حضور سارا قمی در تیم ملی می‌توان به این نکته رسید که احتمالاً مریم ایراندوست در پست سارا قمی احساس خلأ می‌کرده گرچه در مورد میزان آمادگی سارا قمی نیز جای شبهه قرار دارد.

حضور در مسابقات فوتبال زنان آسیا می‌تواند یک پایان رسمی برای دوران ملی سارا قمی باشد. هیچ بازیکن ایرانی در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زنان آسیا بازی نکرده و این برای سارا قمی یک فرصت است.

الهام فرهمند، دعوت سریع به تیم ملی

الهام فرهمند بازیکن ذوب آهن نیز پس از مدتی طولانی دوری از میادین، با پیراهن ذوب آهن به میادین برگشته و پس از تنها ۳ هفته از آغاز لیگ به تیم ملی دعوت شده است.

این دعوت پس از بازی اخیر ذوب آهن برابر کیان نیشابور در اصفهان که با گلزنی الهام فرهمند همراه بود، شکل عملی به خود گرفت.

در این میان نباید از رابطه مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی و سمیه شهبازی مربی ذوب آهن و تیم ملی و نقش احتمالی آن در دعوت از الهام فرهمند که بازیکن مورد علاقه سمیه شهبازی نیز هست به سادگی عبور کرد.

دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

فهرست نفرات دعوت شده به اردوی دوازدهم آذر تیم ملی از این قرار است:

زهرا قنبری، زهرا سربالی، بهناز طاهرخانی، نگین زندی، سمانه چهکندی، ملیکا محمدی، رقیه جلال نسب، ملیکا متولی، عارفه سیدکاظمی، فاطمه آمینه برازجانی، افسانه چترنور، مهدیه مولایی، طوبی القاصی، زهره کودایی، هانیه علیمردانی، الهام فرهمند، فاطمه مردانی، سارا ظهرابی نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مرضیه نیکخواه، مرضیه فیضی و ثنا صادقی، غزاله بنی طالبی، زهره جلالی، یاسمن فرمانی، سارا قمی، زهرا معصومی، مونا ثریابین، هادیه کر

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=73475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.