19
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان

نخستین پیروزی فصل زارع باتری سنندج در ارومیه به دست آمد

  • کد خبر : 72797
  • 28 آبان 1400 - 14:54
نخستین پیروزی فصل زارع باتری سنندج در ارومیه به دست آمد
در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان نخستین پیروزی فصل زارع باتری سنندج در ارومیه و با غلبه بر تیم همیاری آذربایجان غربی به دست آمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها، تیم زارع باتری سنندج بر میزبان خود همیاری ارومیه غلبه کرد.

در این بازی که در ارومیه برگزار شد تیم زارع باتری سنندج موفق شد میزبانش را 4 بر صفر از پیش رو بردارد و بدین ترتیب صاحب اولین پیروزی فصل خود شود.

این برد برای نماینده فوتبال بانوان کردستان از این نظر حائز اهمیت است که می‌تواند شکست خانگی هفته گذشته این تیم برابر ملوان بندر انزلی را بپوشاند.

زهرا حاتم نژاد مهاجم کهنه کار فصل گذشته تیم پالایش گاز ایلام دو گل برای زارع باتری به ثمر رساند و سمیرا محمودپور و فاطمه شبان دیگر گلزنان زارع باتری سنندج بودند.

زارع باتری، بازمانده تیم پرمهره وچان کردستان است که پس از تیمداری در فصول اخیر، از ادامه راه در فوتبال زنان اعلام انصراف کرد و تیم جدیدی در کردستان متولد شد.

تیم همیاری آذربایجان غربی نیز در شرایطی امروز شکست سنگینی را تجربه کرد که دیدار این تیم در هفته نخست برابر شهرداری سیرجان برگزار نشده بود.

نتیجه امروز برای تیم ارومیه‌ای یک هشدار برای ادامه فصل این تیم است جایی که رقبای سرسخت‌تری در آینده همیاری را ملاقات خواهند کرد.

لیگ برتر فوتبال زنان با حضور ۱۲ تیم به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود. فصل گذشته تیم شهرداری سیرجان عنوان قهرمانی را به دست آورده بود.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=72797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.