14
مس کرمان ستاره هایش را از دست داد

تله پاتی بحران ساز دوقلوها | رباط صلیبی نرجس و نجمه کریمی نسب پاره شد

  • کد خبر : 72538
  • 24 آبان 1400 - 12:47
تله پاتی بحران ساز دوقلوها | رباط صلیبی نرجس و نجمه کریمی نسب پاره شد
نرجس و نجمه کریمی نسب خواهران دوقلوی مس کرمان به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست دادند. تله پاتی حتی در مصدومیت هم آنها را رها نکرده.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان”؛ مس کرمان روزهایی دشوار و شوم را سپری می‌کند. ستاره‌های دوقلوی مس کرمان با فاصله کمی نسبت به هم مصدوم شدند و تله پاتی دوقلوها وضعیتی بحرانی را برای مس پدید آورد.

نرجس کریمی نسب پیش از بازی مس کرمان و پالایش نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال زنان دچار پارگی رباط صلیبی شد و بدین ترتیب تمام فصل را از دست داد.

او آذرماه زانوی خود را به تیغ جراحان می‌سپارد. غیب او ضربه‌ای جدی به تیم مس کرمان است زیرا نرجس بخشی مهمی از برنامه‌های سعیده ایرانمنش در مس بود.

بحران مس کرمان زمانی تشدید شد که نجمه کریمی نسب، خواهر دوقلوی نرجس و دیگر بازیکن مهم مس نیز در جریان بازی در آبادان برابر پالایش نفت دچار آسیب زانو شد.

گرچه نتیجه تست ام آر آی نجمه کریمی نسب مشخص شد و او نیز به سرنوشت نرجس دچار شده است آن هم درست مثل خواهرش از ناحیه زانوی چپ و تنها یک هفته پس از نرجس.

بدین ترتیب او نیز مثل خواهرش فصل را از دست می‌دهد و مس کرمان مجبور است تقریباً یک فصل کامل را بدون مهره‌های کلیدی خود سر کند.

دوقلوها شرایط سختی را سپری می کنند. آنها درست پیش از شروع فصل پدرشان را از دست دادند و غم این آسیب همزمان، بار جدیدی روی دوش آنها بود گرچه کنار آنها ایستاده ایم و تنها نیستند.

این یک خبر ناگوار برای مس کرمان است که با کمبود بازیکن نیز مواجه است. نبود دوقلوهای کرمان چیزی شبیه به کشیدن دندان‌های شیر است و مس را در وضعیتی گرفتار کرده که برای این تیم بی‌سابقه است.

در این شرایط مس کرمان بیشتر چشم به راضیه نظری و آذین نخعی دوخته است که پیشرفت چشمگیری داشته اند گرچه حالا تک تک بازیکنان مس در آینده این تیم، سرنوشت ساز خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=72538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.