19
گفتگو با کماندار با تجربه تبریزی

هاله ایزدخواه : سهند تبریز برای قهرمانی بسته شده است + فیلم

  • کد خبر : 72163
  • 19 آبان 1400 - 7:48
هاله ایزدخواه : سهند تبریز برای قهرمانی بسته شده است + فیلم
هاله ایزخواه، کماندار سابق تیم ملی، پس از درخشش در هفته اول و دوم لیگ تیراندازی با کمان، از شرایط لیگ و امید به قهرمانی با سهند تبریز گرفت.

به گزارش دختران قهرمان، هاله ایزدخواه ، کماندار این فصل تیم سهند تبریز توانست در پایان هفته دوم با امتیاز ۳۴۶ مشترکا با گیسا بایبوردی از آکادمی راد، رتبه اول آمار انفرادی را به دست بیاورد.

ایزدخواه در گفتگو با دختران قهرمان، به بالا رفتن سطح مسابقات این فصل لیگ اشاره کرد و گفت:سطح لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته خیلی بالا است. سهند تبریز هم برای قهرمانی بسته شده و  قطعاً هر ٤ تیم ریکرو بانوان و آقایان و کامپوند بانوان و آقایان روی سکو خواهیم رفت.

کماندار سهند تبریز در رابطه با شرایط این تیم اضافه کرد:«تمریناتمان را زیر نظر آقای مصباح ادامه می‌دهیم. که خیلی برایمان زحمت می‌کشند و مایلم از ایشان قدردانی کنم.

هاله ایزدخواه ادامه داد: در لیگ گذشته توانستیم مقام سوم را کسب کنیم و روی سکو برویم؛ امسال نیز خوشبختانه به نسبت سال‌های گذشته از لحاظ حمایت مالی و اسپانسری شرایط بهتر داریم و صد در صد با یک نتیجه خوب و کسب مقام، لیگ را به پایان خواهیم رساند.»

او در ادامه از با اشاره به آمادگی بالای خود بیان کرد:«آمادگی‌ام بهتر است و روز به روز سعی می‌کنم که عالی‌تر شوم.  هدفم این است که بهترین خودم باشم و  بهترین تیرها را بزنم.  هر هفته به طور میانگین ٢٧ ساعت تمرین دارم.

کماندار تیم سهند گفت: زمان‌هایی که مسابقه نداریم تمریناتم را منظم ادامه می‌دهم و سعی می‌کنم از شرایط تمرین و مسابقه دور نشوم. تمام تلاشم را می‌کنم که در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنم با آمادگی بالا حاضر شوم و بهترین عملکرد را داشته باشم.»

هاله ایزدخواه در پایان خواستار اهمیت و حمایت بیشتر به تیراندازی و کمان شد و اظهار داشت:«امیدوارم به ورزش تیر و کمان هم مثل ورزش‌های  دیگر مانند فوتبال اهمیت بدهند. افراد زیادی هستند که استعداد بالایی دارند اما به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند توان خود را به نمایش بگذارند.

او تاکید کرد: آن‌ها  نیاز به حمایت مالی از طرف هیئت استان‌ها دارند تا دیده شوند و بتوانند در  مسابقات شرکت کنند؛ چون واقعاً خیلی خوب تیر می‌زنند و قطعاً می‌توانند در آینده به تیم‌های ملی کمک کنند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=72163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.