13
گفت و گو با مهاجم تیم ملی فوتبال بانوان

هاجر دباغی : لژیونر نشدم چون امکانات سپاهان فراتر از آن ها بود

  • کد خبر : 71297
  • 10 آبان 1400 - 14:58
هاجر دباغی : لژیونر نشدم چون امکانات سپاهان فراتر از آن ها بود
هاجر دباغی، مهاجم گلزن سپاهان تاکید کرد علت لژیونر نشدنش این بوده که امکانات سپاهان فراتر از تیم‌هایی بوده که به او پیشنهاد داده‌اند.

هاجر دباغی، مهاجم گلزن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفتگو با دختران قهرمان عنوان کرد: امسال سپاهان تغییرات خوبی داشته است و کادر فنی و مدیریتی در صدد آن هستند که فصل متفاوتی را رقم بزنیم.

او ادامه داد: جای جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان در کلکسیون افتخارات باشگاه سپاهان خالی است و همه فکر و ذکر ما این است که اولین قهرمانی سپاهان را به دست بیاوریم و این هدف در دسترس است.

خانم گل دوفصل پیش لیگ برتر فوتبال راجع به انتقال به خارج از ایران گفت: پیشنهادهایی از ارمنستان و ترکیه وجود داشت اما وقتی امکانات آن تیم‌ها را از نزدیک دیدم، در مقایسه با سپاهان، شرایط تیم ما فراتر از کشورهای همسایه بود و تصمیم به ماندن گرفتم.

دباغی بیان کرد: لژیونر شدن فقط یک کلمه و عنوان نیست و قرار نیست هر پیشنهاد خارجی، پیشنهاد خوبی باشد. قصد ندارم به هر قیمتی، در خارج از ایران بازی کنم و به دنبال اسم لژیونر هم نیستم.

دباغی در مورد شرایط تیم ملی در راه مسابقات قهرمانی آسیا در هند اظهار کرد: گروه کشورمان مشخص شده و گرچه قرعه، بد نبود اما کارمان آسان نیست. نسبت به صعود هم ناامید نیستیم. باید بجنگیم و همه چیز در زمین مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=71297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.