15
تجربه جدید برای دختران فوتبالیست

۳ بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان لژیونر می‌شوند

  • کد خبر : 67141
  • 20 شهریور 1400 - 9:09
۳ بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان لژیونر می‌شوند
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد سه بازیکن این تیم مورد توجه یک باشگاه اروپایی قرار دارند و قرار است به این تیم ملحق شوند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان امروز اعلام کرد سه‌ فوتبالیست بانو سپاهانی مورد توجه یکی از باشگاه‌های معتبر اروپایی قرار گرفته‌اند و پیشنهاد‌هایی برای جذب این سه‌ بازیکن به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ارسال شده است.

سپاهان البته اشاره ای به نام این باشگاه نکرده است اما به نظر می رسد پروژه انتقال این سه بازیکن که نام آن ها هم اعلام نشده، با هدف کمک به تجربه اندوزی این نفرات صورت می گیرد و سپاهان، پیگیر ارائه داشته های انسانی خود به باشگاه های هدف بوده است.

سپاهان در خروجی خود آورده است: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حال بررسی این پیشنهادات است و در صورت مهیا بودن شرایط‌ فنی، مالی مناسب و دیگر آیتم‌های لازم، این بازیکنان به اروپا ترانسفر می‌شوند.

لازم به ذکر است این باشگاه اروپایی با سپاهان تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرده و با ارائه این پیشنهادها رسماً وارد فاز اجرایی تفاهم‌نامه شده است.

منابع آگاه به آی دبلیو اسپورتس گفته اند که باشگاهی که سپاهان با آن بر سر انتقال بازیکنان در فوتبال زنان گفتگو داشته یکی از جمهوری های بلوک شرق و نزدیک به ایران است.

گرچه سپاهان نام سه بازیکن را اعلام نکرده اما می توان پیش بینی کرد این نفرات، بازیکنان موفق فصل گذشته سپاهان باشند. مشخص نیست حضور این بازیکنان در تیم اروپایی به معنای عدم حضور در فصل جدید لیگ برتر است یا خیر.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=67141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.