14
مهم‌ترین رویداد سال دوومیدانی زنان در پیش است

سایه روشن‌های لیگ دوومیدانی بانوان | لیگ پرستاره درگیر تعویق

  • کد خبر : 65907
  • 01 شهریور 1400 - 11:39
سایه روشن‌های لیگ دوومیدانی بانوان | لیگ پرستاره درگیر تعویق
لیگ دوومیدانی بانوان در پی تشدید بحران کرونا به تعویق افتاده اما لیگ پرستاره سرانجام کلید خواهد خورد. با حضور تیم‌های مدعی.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ لیگ دوومیدانی زنان ۱۴۰۰ که قرار بود مرداد ماه آغاز شود ۲ بار به تعویق افتاده و زمان آغاز آن مشخص نیست.

شیوع کرونای دلتا دوومیدانی کاران را در منگنه قرار داده است. از یک سو، نزدیک شدن به فصل پاییز، برنامه برگزاری لیگ ۳ مرحله‌ای را مختل می‌کند.

دردسر دیگر مربوط به دوومیدانی کارانی است که بر اساس برنامه اولیه، از مرداد ماه بدن خود را در شرایط مسابقه نگاه داشته‌اند اما زمان می‌گذرد و مسابقه‌ای در کار نیست.

با این وجود چاره‌ای جز صبر برای دوومیدانی کاران نیست. لیگ سرانجام کلید خواهد خورد و جلوه جذاب آن تماشای رقابت ستاره‌ها است.

لیگ ۱۴۰۰ تحت تأثیر حضور یک نماینده در المپیک توکیو، انگیزه‌های ورزشکاران برای بازی‌های داخل سالن آسیا و بازی‌های آسیایی و نیز تلاش تیم‌های متمول برای قهرمانی آغاز خواهد شد.

سپاهان احتمالاً از نظر مالی با بهترین شرایط به لیگ می‌آید تا قهرمانی خود را تکرار کند و پلیمر خلیج فارس نیز به دنبال ایجاد دردسر برای سپاهان و تغییر معادلات است.

دانشگاه آزاد نیز با سپیده توکلی به حضور سریالی و باثبات خود در لیگ دوومیدانی بانوان ادامه می‌دهد گرچه پیش بینی می‌شود دانشگاه آزاد همانند سال گذشته کم ستاره‌تر از تیم‌های دیگر باشد.

صحبت از حضور ذوب آهن، سلکتور و تیم‌های استان‌ها در لیگ هست اما هنوز به طور قطعی مشخص نیست چه تیم‌هایی در لیگ شرکت می‌کنند.

کاهش تعداد تیم‌های لیگ البته سبب شده همه دوومیدانی کاران شاخص و باسابقه فرصت حضور در تیم‌های مطرح را نداشته باشند. این موضوع می‌تواند بازماندگان تیم‌های بزرگ را به تیم‌های درجه 2 بکشاند و در نتیجه رقابت تیم‌ها را جذاب‌تر کند.

از سوی دیگر، دوومیدانی کاران جوان‌تر برای حضور در لیگ با مشکل روبرو می‌شوند زیرا تبدیل به گزینه آخر برای جذب شدن توسط تیم‌ها خواهند شد.

لیگ در راه است. با جذابیت یک رقابت ۱۰۰ متر تمام عیار، پرش‌های بلند روی خاک رس یا از روی موانع و نفس‌های یکنواخت در دوهای مسافت بلند.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=65907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.