11
در گفت‌وگو با سرمربی تیم فوتسال رودان

منصوره جعفر پور: ابزار و حمایت مالی، دو بال پرواز ما خواهند بود

  • کد خبر : 64756
  • 14 مرداد 1400 - 20:50
منصوره جعفر پور: ابزار و حمایت مالی، دو بال پرواز ما خواهند بود
سرمربی تیم فوتسال زنان رودان با تأکید بر ضرورت جذب بازیکن های جدید گفت که درخشش در فصل آتی در گرو حمایت مسئولین است.

به گزارش “ آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم فوتسال زنان هیأت رودان یک نماینده شایسته از استان هرمزگان در لیگ برتر فوتسال ایران است.

این تیم در فصل قبل، در گروه یک مسابقات قرار گرفت و در پایان با کسب رتبه پنجمی گروه به کار خود پایان داد و نتوانست به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

نماینده شهر رودان، 4 برد، 2 تساوی، 6 باخت، 32 گل زده و 64 گل خورده به ثبت رساند و بالاتر از پویندگان فجر شیراز و شهروند ساری در جدول رده‌بندی قرار گرفت.

منصوره جعفر پور در خصوص عملکرد تیم هیأت فوتبال رودان در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: من تمام تلاشم رابرای موفقیت تیم خواهم کرد اما با این حال به حمایت مسئولان استان هم نیاز داریم.

سرمربی تیم هیأت فوتبال رودان افزود: به تنهایی نمی‌توان همه‌ی امور را پیش برد. ما اهداف خاصی داریم و برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ می‌جنگیم اما برای به وقوع پیوستن این هدف به توجه مسئولان نیازمندیم.

او ضمن ضروری دانستن جذب بازیکن برای فصل آتی، خاطرنشان کرد: من به تنهایی شاید نتوانم اهداف تیم را محقق کنم و نیاز به ابزار دارم. شاید بازیکنان قبلی توان رویارویی در لیگ آتی را نداشته باشند، ما باید بازیکنان جدیدی وارد تیم کنیم تا به نتایج دلخواه برسیم.

جعفرپور با بیان اینکه تیمی کاملاً بومی در اختیار دارد، تشریح کرد: اگر خودم بخواهم تیم بچینم باید هزینه کنم و احتیاج به حمایت دارم. هزینه یک تیم خوب هم بالای یک میلیارد است. اسکلت تیم ما کاملاً رودانی است و همگی از بچه های استان هرمزگان هستند.

سرمربی تیم فوتسال رودان در ادامه تصریح کرد: این اسکلت از پایه ساخته شده و حالا هم به لیگ برتر رسیده. ما این تیم را بدون هیچ سهمیه و امتیازی از استان به لیگ برتر رساندیم. زحمات زیادی کشیده‌ایم و چشم انتظار حمایت هستیم.

او از تغییر نام تیم خود خبر داد و بیان کرد: مشکلات مالی تا حدودی حل شده و تیم ما به نام شهرداری رودان تیم داری می‌کند. فعلا تمرینات بدلیل اوج گیری کرونا تعطیل است و استارت تمرینات بعدا ز قرعه کشی لیگ زده خواهدشد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=64756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.