13
روزهای خوش تنها داور زن ایرانی در خاک ژاپن

عملکرد بی‌نقص داور ایرانی تنیس روی میز در المپیک توکیو

  • کد خبر : 64563
  • 11 مرداد 1400 - 19:35
عملکرد بی‌نقص داور ایرانی تنیس روی میز در المپیک توکیو
سیمین رضایی با قضاوت‌های بسیار خوبی که در مسابقات تنیس روی میز المپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته، آماده داوری مراحل پایانی دیدارهای تیمی می‌شود.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ در ادامه رقابتهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از صبح روز گذشته سالن متروپولیتن ژاپن میزبان برگزاری رقابت‌های تیمی تنیس روی میز المپیک با حضور مجموع ۳۲ تیم در بخش بانوان و آقایان می‌باشد.

سیمین رضایی تنها بانوی داور المپیکی ایران که این روزها در صدر داوران جهان قرار گرفته، پس از قضاوت‌های مقتدرانه و درخشان در بازی‌های حساس و سرنوشت‌سازِ انفرادی، دوبل و میکس در میدانِ بزرگِ المپیک، بار دیگر با قضاوت‌های ایده‌آل در مرحله مقدماتی، به‌عنوان داور اصلی قضاوت حساسِ مرحله یک‌چهارم نهایی انتخاب شد.

همچنین مصافِ نفس‌گیر هنگ‌کنگ و رومانی در مرحله یک‌چهارم نهایی تنیس روی میز با قضاوت خوب و بدون نقص سیمین رضایی به اتمام رسید.

دیدار تیمی مرحله یک‌چهارم پایانی بین تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و رومانی بر عهده داور برجسته کشورمان بود که در نهایت با حساب ۳ بر ۱ به سود هنگ‌کنگ خاتمه یافت. هنگ‌کنگ در نیمه‌نهایی می‌بایست به مصاف برنده چین تایپه و ژاپن برود.

با توجه به عملکرد قابل قبول سیمین رضایی در این مسابقات، پیش‌بینی می‌شود دیدار نیمه‌نهایی و فینال رقابت‌های تنیس روی میز المپیک نیز با سوت او به اتمام برسد.

سیمین رضایی تنها داور زن ایرانی است که در المپیک توکیو قضاوت می کند و از سوی دیگر، تنها نماینده جامعه تنیس روی میز زنان ایران نیز به شمار می رود در حالی که ایران در توکیو، بر خلاف دو دوره پیشین المپیک، پینگ پنگ بازی در بخش زنان ندارد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=64563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.