13
برنامه نامشخص خراسان رضوی برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال زنان

فاطمه شریف : اولویت سارا شیربیگی بازی در خارج از کشور است

  • کد خبر : 64162
  • 05 مرداد 1400 - 20:19
فاطمه شریف : اولویت سارا شیربیگی بازی در خارج از کشور است
سرمربی تیم فوتسال هیأت خراسان رضوی گفت که آرزوی هر مربی داشتن بازیکنی چون سارا شیربیگی است اما او قصد دارد خارج از ایران فضای جدیدی تجربه کند.

به گزارش “ آی دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ فاطمه شریف یکی از مربیان خبره فوتسال است که زمزمه هایی مبنی بر حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتسال زنان ایران هم شنیده می‌شود.

او در فصل اخیر لیگ برتر فوتسال زنان ایران هدایت نماینده خراسان رضوی را به عهده داشت و توانست با این تیم عنوان سومی لیگ برتر فوتسال را هم کسب کند.

شریف در گفت‌وگو با “آژانس ورزش زنان ایران” در واکنش به زمزمه انصراف از هدایت نماینده خراسان رضوی اظهار کرد: به دلیل اوج گیری کرونا، فعلاً جلسه‌ای در رابطه با تمدید قراردادم با هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار نشده و فرمت تیم داری در لیگ آینده مشخص نیست.

سرمربی فصل گذشته هیئت فوتبال خراسان رضوی در خصوص خبر جدایی سارا شیربیگی از این تیم تشریح کرد: سارا مهره ارزشمندی برای هر تیمی است. با وجود مصدومیتی که دو سال گریبان او را گرفته است، بازهم توانست خانم گل لیگ شود و علاوه بر آن با کسب عنوان برترین پاسور لیگ ارزش‌هایش را به اثبات رساند.

وی در خصوص مقصد بعدی سارا شیربیگی خاطرنشان کرد: شیربیگی دوست دارد لیگ آینده را در فضای جدیدی تجربه کند و با توجه به اینکه پیشنهاد هایی هم از خارج کشور دارد، اولویتش لژیونر شدن و بازی در خارج از کشور است.

شریف در ادامه تصریح کرد: تمایل داریم در فصل جاری بازیکنانی همچون شیربیگی درتیم حضور داشته باشند، اما امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم شیربیگی را در شاکله تیم حفظ کنیم و باید ببینیم تصمیم او چه خواهد بود.

نایب رییس هیئت فوتبال خراسان رضوی در مورد برنامه تقویت تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی بیان کرد: باید بدانیم که سیاست دستگاه ورزش استان خراسان رضوی برای تیم داری چیست و آیا من سرمربی خواهم بود یا خیر. بعد از طی این مراحل می توانیم با بازیکنان مدنظر مذاکره داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=64162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.