15
هفته پنجم از مرحله پایانی لیگ‌برتر فوتسال؛

هیئت خراسان رضوی ۵ حفاری خوزستان ۳ | پیروزی تشریفاتی در نقش مُسکِن

  • کد خبر : 60497
  • 06 خرداد 1400 - 20:38
هیئت خراسان رضوی ۵ حفاری خوزستان ۳ | پیروزی تشریفاتی در نقش مُسکِن
هیئت خراسان رضوی در دیداری تشریفاتی در هفته ما قبل پایانی لیگ برتر فوتسال زنان با درخشش نسیمه غلامی حفاری خوزستان را شکست داد.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانش ورزش زنان ایران؛ پنجمین هفته از لیگ برتر فوتسال زنان امروز برگزار شد و دو تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی و  حفاری خوزستان در دیداری کاملاً تشریفاتی در مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود نماینده مشهد به پایان رسید.

هیئت فوتبال خراسان رضوی پس از شکست دیدار قبل مقابل پالایش نفت آبادان، عملاً شانسی برای رسیدن به عنوان قهرمانی نداشت و با آسودگی خاطر و بدون اضطراب به دیدار حفاری رده چهارمی رفت.

شاگردان فاطمه شریف در همان ابتدای کار، برخلاف روند بازی دروازه خود را گشوده دیدند و این سحر پاپی بازیکن اندیمشکی حفاری بود که میهمان را پیش انداخت تا شادی به اردوی خوزستانی‌ها بیاید.

چندی نگذشت که موتور گلزنی مشهد روشن شد و سارا شیربیگی بازی را به تساوی کشاند. دقایق بعد نیز نوبت به مریم سلیمان‌ پور رسید و کامبک شاگردان فاطمه شریف کامل شد.

در ادامه، این دیدار مهیج‌تر دنبال و گل با گل پاسخ داده‌ شد. ابتدا نسیمه غلامی برای هیئت فوتبال خراسان رضوی گلزنی کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد اما حفاری طی چند دقیقه طوفانی عمل کرد و با گل‌های سحر پاپی و فهیمه زارعی کار را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود و هیئت فوتبال خراسان رضوی با دو گل نسیمه غلامی و فاطمه ارژنگی کار حریف را یکسره کرد و برنده دیدار شد. افسوس شاگردان شریف در این دیدار از آن بابت بود که اخذ امتیازات کامل بازی‌ها هم آن‌ها را به قهرمانی نزدیک نمی‌کند و باید به رده سوم بسنده کنند.

تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی با این برد 6 امتیازی شد و کسب سکوی سوم لیگ‌ برتر فوتسال زنان را مسجل کرد. در سوی مقابل حفاری با هدایت فروزان سلیمانی نیز با همان یک امتیاز پیشین به استقبال هفته پایانی خواهد رفت.

هر دو تیم در هفته پایانی در تعیین قهرمان، سرنوشت ساز هستند به طوری که حفاری باید در خانه برابر سایپای صدرنشین به میدان برود و هیئت خراسان رضوی در آبادان با پالایش نفت آبادان رده دومی مسابقه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=60497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.