14
نخستین انتصاب با مدیریت فریبا محمدیان

فریبا صادقی سرمربی تیم ملی والیبال زنان شد

  • کد خبر : 60274
  • 31 اردیبهشت 1400 - 14:22
فریبا صادقی سرمربی تیم ملی والیبال زنان شد
فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال زنان معرفی شد. چهره‌ای باتجربه و مقبول در فضای والیبال زنان ایران.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ فدراسیون والیبال رسماً اعلام کرد که فریبا صادقی سرمربی جدید تیم ملی والیبال زنان ایران است و هدایت تیم ملی را در مسابقات والیبال زنان آسیا بر عهده خواهد داشت.

فریبا صادقی که در فصول اخیر لیگ برتر هدایت ذوب آهن اصفهان را بر عهده داشت در چند مقطع در تیم‌های ملی مسئولیت مربیگری را دارا بوده است. او در مقطعی نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال بود.

انتصاب صادقی، نخستین انتصاب در دوره حضور فریبا محمدیان در سمت نایب رییسی فدراسیون والیبال است و به نظر می‌رسد معقول‌ترین گزینه ایرانی در شرایط کنونی بوده است.

تجربه بالای فریبا صادقی، آشنایی به شرایط حاکم بر لیگ، تیم‌های ملی و فدراسیون والیبال و شناخته شدن او به عنوان یک چهره مقبول نزد اهالی این رشته، آیتم‌هایی است که حضور او در رأس تیم ملی را توجیه‌پذیر می‌کند.

آخرین سرمربی تیم ملی، میترا شعبانیان بود که در مسابقات پنجره انتخابی المپیک به طور موقت، هدایت تیم ملی را در آن شرایط پذیرفت و البته او تاکید کرده بود که به طور موقت تا زمان تعیین تکلیف فدراسیون و تیم ملی، کمک حال تیم خواهد بود.

تیم ملی والیبال زنان پیش از دوره کوتاه میترا شعبانیان در انتخابی المپیک، از وجود جواد مهرگان به عنوان سرمربی بهره‌مند بود و البته فدراسیون والیبال برای جلوگیری از حواشی، از او به عنوان مشاور یاد می‌کرد.

تیم جواد مهرگان تیمی تقریباً موفق و در مسیر پیشرفت بود و در آن تیم، فریبا صادقی نیز به عنوان یکی از اعضای کادر فنی حضور داشت.

تیم ملی والیبال زنان به زودی تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و باید منتظر نخستین فهرست فریبا صادقی برای مسابقات قهرمانی آسیا باشیم. فهرستی که پیش بینی می‌شود کما فی السابق، بدنه اصلی آن را باتجربه‌ها تشکیل دهند.

همچنین صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال بانوان همیار و کمک حال فریبا صادقی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=60274
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. چرا مقبول ترین مربی معرفی می‌کنید یعنی مربی های دیگه مقبول نبودن و‌نیستن تمام مربیان در ایران و مخصوصا لیگ برتر خیلی زحمت می کشن .
    خانم صادقی مربی خوبی هستن ولی نه بیشتر از مربی های بزرگ سوپر لیگی ،چون ایشون چند دوره هم مربی ملی بودن ولی هیچ پیشرفتی برای تیم نداشتن .
    برای همین طرز فکر ‌‌وبیان هست که کسی نمی خواهد کار کنه و‌از دنیای والیبال کنار میکشه
    خانم شعبانیان خوب نبودن ،خانم هاشمی که تیمش در سوپر لیگ چند سال اول هست خوب نیست و مقبول نبود.
    چه افرادی و با چه قانون و‌مدرکی ایشون را بهترین مربی
    انتخاب می‌کنن .
    بایددیدگاه ‌نظر های خودشون رابه دنیای والیبال و‌اعضای والیبال بدهندکه به چه مدرکی ایشون بالاتر از خانم شعبانیان و تیم قهرمان ومربی سوپر لیگی خانم هاشمی هستن .
    ما به عنوان عضوی از والیبالی های این مملکت میدانیم و‌هم نظر هستیم که فدراسیون والیبال و اعضای ان به سلیقه شخصی خودشان کادر و مربی انتخاب می کنن.
    کاش برسه روزی که فدراسیون والیبال بانوان از آقایان مجزا و مستقل کار کنه واقعا اقای داور زنی والیبال زنان را از بین برد و به خاک نشاند.
    هیچ نایب ریس هم نه می تواند و‌نه قدرت این را دارد که برای اعضا والیبال کاری پیش ببرد فقط یک سمت هست و هیچ کاره .
    چون همه تصمیم ها چه درست و غلط از طرف اقای داور زنی و کارکنان ایشون گرفته می‌شود .که بیشتر آن هم به ضرر بانوان چه مربی و بازیکن و داور شده است.
    دلیل اثبات صحبتها ی ما هم‌در جا زدن تیم‌های ملی در رده هفتم و هشتم در طول دوازده سال می‌باشد
    به دلیل اینکه نظر شخصی خودشان را تحمیل می‌کنن .
    برسد روزی که حق به حق دار برسه .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.