23

شمشیربازی قهرمانی آسیا در تایلند/ نجمه سازنجیان در بین 8 نفر برتر سابر

  • کد خبر : 5857
  • 30 خرداد 1397 - 12:09
شمشیربازی قهرمانی آسیا در تایلند/ نجمه سازنجیان در بین 8 نفر برتر سابر

بخش انفرادی مسابقات شمشیر بازی سابر بانوان آسیا به میزبانی تایلند در حالی پایان یافت که بهترین نتیجه از آن نجمه سازنجیان شد که توانست در جمع 8 شمشیرباز برتر آسیا قرار گیرد.

به گزارش IWSports  رقابت‌های شمشیر بازی قهرمانی آسیا  در تایلند آغاز شد و چهار نماینده ایران (کیانا باقر زاده،فائزه رفیعی، نجمه سازنجیان، پریماه برزگر) در بخش سابر انفرادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

کیانا باقرزاده در دور گروهی با کسب 2 پیروزی و 3شکست به دور دوم صعود کرد. باقرزاده در مبارزه بعدی خود در جدول 64 نفره برابر حریف هندی خود 15 بر 8 پیروز شد اما در جدول 32 نفره مقابل فوکشیما از ژاپن 15 بر 8 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

فائزه رفیعی در دور مقدماتی با 3پیروزی و 2 باخت به جدول 64 نفره صعود کرد. رفیعی در گام بعدی برابر حریف اندونزیایی خود 15 بر 9 پیروز شد و به جدول 32 نفره راه یافت اما در این مرحله با نتیجه 15 بر 5 مقابل شمشیرباز چینی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پریماه برزگر دیگر سابریست کشورمان در دور مقدماتی 5 پیروزی و یک شکست کسب کرد. برزگر در دور بعد(جدول 64 نفره) با استراحت روبرو شد و در جدول 32 نفره در رقابتی نزدیک با نجمه سازنجیان با نتیجه 15 بر 12 بازی را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

اما نجمه سازنجیان آخرین نماینده ایران با کسب سه پیروزی و 2 باخت در مرحله گروهی موفق شد به جدول 64 نفره راه پیداکند. سازنچیان در گام بعدی شمشیربازی از ویتنام را 15 بر 5 شکست داد و به جدول 32 نفره صعود کرد.

نجمه در این مرحله مقابل پریماه برزگر 15 بر 12 پیروز شد و به دور بعد راه یافت. نماینده کشورمان در جدول 16 نفره حریف هنگ کنگی خود را مغلوب کرد و به جمع 8 شمشیرباز برتر صعود کرد اما در این مرحله 15 بر 7 نتیجه را مقابل ورزشکار کره‌ای واگذار کرد و از مسابقات کنار رفت.

همچنین در لسحه سابر تیمی زنان ، تیم ایران برابر فیلپین پیروز شد اما با شکست برابر کره جنوبی از دور مسابقات کنار رفت.  ملی پوشان بانوی ایران در مرحله بعد موفق شدند با نتیجه ۴۵ بر ۳۹ چین تایپه را شکست دهند و در آخرین دیدار و برای کسب جایگاه پنجم با نتیجه نزدیک ۴۵ بر ۴۲ به ژاپن باختند تا در جایگاه ششم بایستند.

در ادامه رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا تیم های ملی اپه اقایان و فلوره بانوان رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=5857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.