18
هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان

حفاری خوزستان ۵ پویندگان فجر شیراز ۲ | سایه حفاری پشت سر سایپا

  • کد خبر : 57986
  • 07 فروردین 1400 - 14:36
حفاری خوزستان ۵ پویندگان فجر شیراز ۲ | سایه حفاری پشت سر سایپا
حفاری خوزستان با پیروزی آسان برابر پویندگان صنعت فجر شیراز سال جدید را با بردی دیگر در لیگ فوتسال زنان آغاز کرد. این پیروزی، کمکی برای فراموشی شکست برابر سایپا است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در اهواز، تیم حفاری خوزستان برابر تیم بحران زده پویندگان صنعت فجر شیراز به برتری رسید.

در این بازی شاگردان مینا بارانی در تلاش برای آغاز سال ۱۴۰۰ با خاطره خوش، کار سختی در پیش نداشتند و در برابر پویندگان شیراز که فصلی دشوار و پررنج را سپری می‌کند ۵ بر ۲ پیروز شدند.

مهسا کمالی ستاره آماده ماه‌های اخیر فوتسال ایران در این بازی برای حفاری دو گل زد. او در هر تیمی که باشد آن تیم بوی گل می‌دهد و غیبت او در تیم قهرمان فصل قبل، مس رفسنجان به همین ترتیب آشکار است.

حفاری خوزستان ۵ پویندگان فجر شیراز ۲ | سایه حفاری پشت سر سایپا

سحر پاپی نیز در بازی امروز دو گل زد. بازیکن بی ادعای اندیمشکی فوتسال ایران همچنان مورد اعتماد است. عاطفه عابدی دیگر گلزن حفاری خوزستان در بازی امروز بود. حفاری نیمه نخست را ۳ بر صفر برده بود.

این برد به حفاری خوزستان کمک کرد شکست بازی برابر سایپا در تهران را به دست فراموشی بسپارد و همچنان سایه به سایه سایپا در صدر جدول گروه یک لیگ برتر فوتسال زنان حرکت کند.

آبی پوشان حفاری همانند سایپا در ۹ بازی صاحب ۸ برد و یک شکست هستند و تفاضل گل کمتر، این تیم را پایین‌تر از رقیب تهرانی قرار داده است.

تیم اهوازی فوتسال زنان ایران با هدف جبران ناکامی فصل گذشته در کسب عنوان قهرمانی لیگ را دنبال می‌کند اما لیگ، روزهای پرمخاطره‌ای برای مدعیان در بر خواهد داشت.
[simple-author-box]

لینک کوتاه : https://www.iwsports.ir/?p=57986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.